علت فوت لی سان کیون

علت فوت لی سان کیون بازیگر کر‌ه‌ای

لی سان کیون بازیگر معروف کره‌ای در سن 48 سالگی در گذشت. برای اطلاعات بیشتر از فوت لی سان کیون مطلب را مطالعه کنید.

لی سان کیون بازیگر کر‌ه‌ای معروف که به علت بازی در فیلم پرطرفدار انگل برنده جایزه اسکار شده بود در سن ۴۸ سالگی در گذشت. این بازیگر به دلیل مصرف مواد مخدر تحت تعقیب و بازجویی پلیس قرار گرفته بود. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی علت فوت لی سان کیون بپردازیم.

خبرگزاری کره جنوبی یونهاپ گزارش می‌دهد که جسد لی در داخل یک ماشین در پارکی در سئول صبح چهارشنبه به وقت محلی پیدا شد. همچنین یونهاپ می‌گوید که همسر لی به پلیس گزارش داده است که این بازیگر خانه را ترک کرده، و فقط یک یادداشت خودکشی از خود بجای گذاشته است.


اتفاقات قبل از فوت لی سان کیون بازیگر کر‌ه‌ای:

رسانه‌های محلی گزارش می‌دهند که لی به اتهام استفاده از مواد مخدر غیرقانونی تحت بازجویی قرار گرفت. در هفته‌های اخیر، سرکوب مداوم دولت کره‌ی جنوبی علیه مواد مخدر منجر به یک سری اتهامات علیه افراد برجسته از جمله بازیگران، خوانندگان، افراد اجتماعی و وارثان ثروتمندترین خانواده‌های این کشور شده است. جی دراگون، خواننده کی پاپ، یکی از کسانی است که در سرکوب تحت فشار قرار گرفته‌ است، هرچند هفته‌ی گذشته از هرگونه اتهامی که به او زده بودند تبرئه شد.

علت فوت لی سان کیون بازیگر کر‌ه‌ای

لی نیز سه بار توسط پلیس بازجویی شد که یک‌بار آن به مدت ۱۹ ساعت در آخر هفته به دلیل استفاده از ماری‌جوانا و مواد روانگردان بود. گزارش شده است که لی از اوایل امسال چندین بار از منطقه گانگنام سئول بازدید کرده است. مکانی که گفته می‌شود در آنجا مواد مخدر را مصرف کرده است. همچنین گزارشی حاکی بر فریب خوردن لی سان کیون توسط  یک مهماندار بار وجود دارد.

بیوگرافی:

لی در سال ۱۹۷۵ در سئول به دنیا آمد و در رشته‌ی نمایش در دانشگاه ملی هنر کره تحصیل کرد. این هنرپیشه از سال ۲۰۰۱ تا سال ۲۰۲۳ در حرفه‌ی بازیگری مشغول به کار بود. از جمله فیلم‌های و برنامه‌هایی که لی در آن‌ها نقش آفرینی کرده‌ است می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  • کافه پرنس
  • پاراسایت
  • پاجو
  • پاستا
  • مورد توجه پادشاه
  • آقای من
  • انگل

لی سان کیون به همراه همسرش

همسر و فرزندان لی سان کیون بازیگر کر‌ه‌ای:

این هنر پیشه کره‌ای سال‌ها پیش با جئون‌های جین ازدواج کرده و دارای ۲ فرزند پسر است.


مهم‌ترین اثر هنری:

یکی از مهم‌ترین اثرات هنری این بازیگر معروف فیلم انگل بوده است.

انگل به عنوان یک نمونه استادانه از فیلم‌سازی، داستانی جذاب از دو خانواده و برخوردهای روزمره آن‌ها و یک قطعه تفسیر اجتماعی غیر قابل تأسف است. هیاهوی طولانی جوایز اسکار یادآور این نکته است که سال ۲۰۱۹ یک سال عالی برای فیلم‌ها و پایانی ایده‌آل برای یک دهه متحول کننده تاریخ سینما بود.

حتی اگر هرگز یک فیلم خارجی زبان را تماشا نکرده باشید، این فیلم بدون توجه به زبان یا فرهنگی که دارید در دسترس است. این فیلم تصویر خامی از واقعیت طبقه‌گرایی کره جنوبی ارائه می‌کند، اما این تصویر به طور جهانی نماینده هر کشوری است و به قابلیت اطمینان و جهانی بودن آن می‌افزاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب