پولدارترین بازیگران مرد کره‌ای لی مین هو، کیم سوهیون، لی جونگ سوک، سونگ جونگ کی

پولدارترین بازیگران مرد کره‌ای در سال ۲۰۲۳

در این مطلب پولدارترین بازیگران مرد کره‌ای برای شما معرفی می‌شود. این لیست برای سال 2023 و جدید است. نام بازیگر و میزان ثروتش برای طرفداران مشخص شده است.

در قلمرو درخشان دنیای ستارگان، جایی که رویاها ساخته می‌شوند و ثروت‌ها جمع می‌شوند، جمعی از مردم در اوج پیشرفت قرار دارند. آن‌ها بااستعداد خود بر سینما و تلویزیون تسلط پیدا می‌کنند، مخاطب را مجذوب خود می‌کنند و اثری پاک نشدنی در صنعت سینما بر جای می گذارند. با ما همراه باشید تا داستان جالب پولدارترین بازیگران مرد کره‌ای و نحوه‌ی پولدار شدن آن‌ها را با هم رمزگشایی کنیم.

لیستی از پولدارترین بازیگران مرد کره‌ای در سال ۲۰۲۳:

۱) کیم سوهیون:

کیم سو هیون به لطف استعداد غیر قابل انکار و شخصیت فریبنده‌اش به عنوان یک بازیگر جذاب و بااستعداد در سینمای کره‌ی جنوبی ظاهر می‌شود. او که از طریق شغل بازیگری در سریال موفق رویای بلند به محبوبیت رسید، از آن زمان موقعیت خود را به عنوان یکی از معروف‌ترین بازیگران کره‌ای تثبیت کرد. این سلبریتی با کارهای عالی خود طرفداران زیادی دارد و به همین ترتیب ثروتی را در این شغل جمع آوری کرد. او ثروت خالص خیره‌کننده‌ای را از طریق حمایت‌های پرسود و سرمایه‌گذاری‌های موفق به دست می‌آورد و این امر او را به یکی از پولدارترین بازیگران مرد کره‌ای تبدیل کرده است.

محبوبیت با سریال: رویای بلند

دارایی خالص: ۱۱۷ میلیون دلار

کیم سو هیون، پولدارترین بازیگر مرد کره‌ای است.
ثروت بازیگر کیم سو هیون

۲) سو جی ساب:

از سو جی ساب به خاطر توانایی‌های بازیگری استثنایی‌اش قدردانی شده است و افتخارات بالایی را کسب کرده است، به عنوان مثال، جایزه هنر بکسانگ برای بهترین بازیگری، جایزه درام کره برای بهترین بازیگر مرد و جایزه سریال MBC. بنابراین سو جی ساب با حضور متقاعدکننده‌اش، سینما و تلویزیون را همیشه زیبا می‌کند. از جمله نقش‌های برجسته او می‌توان به مدیر عامل متضاد در مجموعه درام خورشید استاد و فیلم اکشن Rough Cut اشاره کرد که تطبیق‌پذیری او را به عنوان یک بازیگر نشان می‌دهد. علاوه بر این، او در برنامه‌های متنوع ظاهر شد. بینندگان را با شوخ‎طبعی و جذابیت خود در برنامه‌های رانینگ من و با هم شادمان مجذوب خود کرد.

محبوبیت با سریال: آن‌چه در بالی اتفاق افتاد

دارایی خالص: ۴۱ میلیون دلار

سو جی ساب پولدارترین بازیگر مرد کره‌ای
ثروت بازیگر سو جی ساب

۳) لی جونگ سوک:

لی جونگ سوک در طول دوران حرفه‌ای خود با چند افتخار مورد احترام قرار گرفت و همیشه توانایی خود را به نمایش می‌گذارد. او افتخاراتی را کسب کرده است، به عنوان مثال، جایزه بکسانگ برای بهترین بازیگر مرد جدید و SBS Show Grant برای عظمت در بازیگری. لی جونگ سوک سینما و تلویزیون را زیبا می‌کند و استعداد خود را به عنوان یک بازیگر به نمایش می‌گذارد.


سریال پینوکیو که در آن یک خبرنگار تازه‌کار را با شرایطی منحصربه‌فرد به تصویر می‌کشید و سریال وقتی تو خواب بودی که در آن استعداد خود را برای نقش‌های عاشقانه و احساسی به نمایش گذاشت، سریال‌های درام قابل‌توجهی در کارنامه او هستند. علی‌رغم دستاورد تلویزیونی، لی جونگ سوک در فیلم‌ها نیز تأثیر داشته است و در آثار بسیار تحسین‌شده، برای مثال، بدون آرامش و وی‌آی‌پی حضور داشت.

محبوبیت با سریال: باغ مخفی

دارایی خالص: ۳۲ میلیون دلار

لی جونگ سوک پولدارترین بازیگر مرد کره‌ای
ثروت بازیگر لی جونگ سوک

۴) لی مین هو:

افتخارات لی مین هو گسترده است، با سریال‌های مختلف که توانایی‌های بازیگری استثنایی او را درک می‌کنند. او جوایز معتبری مانند جایزه سریال SBS برای بازیگر برتر و جایزه هنر بکسانگ برای محبوب‌ترین بازیگر دریافت کرد. لی مین هو به لطف نقش‌های نمادین خود در چندین سریال تحسین‌شده منتقدان که او را به شهرت بین‌المللی سوق داده است، به یک نام آشنا تبدیل شده است. سریال پسران برتر از گل نه تنها او را به شهرت رساند، بلکه او را به چهره‌ای محبوب برای مردم سراسر جهان تبدیل کرد. (زندگی‌نامه‌ی کامل این بازیگر را در مطلب لی مین هو، بازیگر جذاب کره‌ی جنوبی بخوانید.)

محبوبیت با سریال: پسران برتر از گل

دارایی خالص: ۲۶ میلیون دلار

لی مین هو پولدارترین بازیگر مرد کره‌ای
ثروت بازیگر لی مین هو

۵) سونگ جونگ کی:

سونگ جونگ کی جوایز متعددی را برای توانایی‌های بازیگری خود دریافت کرد که به طور گسترده مورد تحسین و تمجید قرار می‌گیرد. او برنده جوایز معتبری مانند جایزه سریال KBS برای بهترین زوج و جایزه بکسانگ هنر برای بهترین بازیگر جدید است. سونگ جونگ کی به لطف بازی در سریال بسیار موفق نسل خورشید به یک بازیگر برجسته در صنعت بازیگری تبدیل شد. توانایی سونگ جونگ کی از تلویزیون فراتر می‌رود، زیرا او علاوه بر این با توانایی‌های بازیگری شگفت‌انگیز خود سینما را نیز مجذوب خود می‌کند. آثار برجسته فیلم او شامل یک بچه گرگینه و جزیره کشتی است.

محبوبیت با سریال: رسوایی سونگ کیون وان

دارایی خالص: ۲۵ میلیون دلار

سونگ جونگ کی پولدارترین بازیگر مرد کره‌ای
ثروت بازیگر سونگ جونگ کی

۶) هیون بین:

سریال برتر هیون ‌بین در نمایش فوق‌العاده معروف نام من کیم سام سون است بود، جایی که او نقش مالک کافه‌ای دلربا را به بازی می‌کرد. این شغل او را به شهرت رساند و او را به عنوان یک بازیگر اصلی معرفی کرد. او همچنین توانایی و استعداد خود را در سریال‌هایی به نمایش گذاشت، به‌عنوان مثال، باغ مخفی و سقوط بر روی تو و با این سریال‌ها و پروژه‌های دیگرش طرفداران زیادی را جذب کرد. با وجود پیشرفت او در سریال‌ها، هیون بین به طور کلی بر سینما تأثیر می‌گذارد. پروژه‌های او در فیلم‌هایی مانند مذاکره و تکلیف محرمانه توانایی او را برای نقش‌های مختلف نشان می‌دهد و جایگاه او را به عنوان یک بازیگر بااستعداد بیشتر تثبیت می‌کند.

محبوبیت با سریال: اسم من کیم سام سون است.

دارایی خالص: ۲۱ میلیون دلار

بازیگر هیون بین پولدارترین بازیگر مرد کره‌ای
ثروت بازیگر هیون بین

۷) پارک سئو جون:

پارک سئو جون که به خاطر بازی‌های خیره‌کننده‌اش در دو سریال و فیلم معروف است، سازگاری خود را به عنوان یک بازیگر به نمایش گذاشته است. او به لطف سریال‌های درام برجسته‌ای مانند کلاس ایته‌وون و منشی کیم چشه؟ به یک بازیگر برجسته در صنعت تبدیل شده است. توانایی او برای به تصویر کشیدن طیف وسیعی از احساسات و غوطه‌ور کردن خود در مشاغل پیچیده، شناخت اولیه و طرفداران متعهد را برای او به ارمغان آورد. پارک سئو جون نیز با بازیگری برجسته در فیلم‌هایی مانند خشم الهی و دوندگان نیمه‌شب تغییر بسیاری در سینما ایجاد کرد.

محبوبیت با سریال: منو بکش، خلاصم کن

دارایی خالص: ۲۱ میلیون دلار

پارک سئو جون پولدارترین بازیگر مرد کره‌ای
ثروت بازیگر پارک سئو جون

۸) لی سونگ گی:

لی سونگ گی علاوه بر بازیگر، خواننده هم است. او ملودی‌ها و مجموعه‌های مختلفی را ارائه کرده است که آواز قوی و توانایی ملودیک خود را در آن‌ها به نمایش می‌گذارد. صدای ملودیک او افتخاراتی را در صنعت موسیقی برای او به ارمغان آورد، از جمله جایزه‌ها، به عنوان مثال، جایزه دیسک طلایی برای بونسانگ دیجیتال و جایزه موسیقی آسیایی Mnet برای بهترین هنرمند سولوی مرد.


لی سونگ گی در بازیگری با به تصویر کشیدن شخصیت‌های زیادی استعداد خود را نشان می‌دهد. او نقش کمدی خود را در نمایش‌های معروفی مانند دوست دخترم گومیهو است و توانایی‌اش برای احضار احساسات در سریال‌هایی مانند قلب پادشاه ۲ نشان می‌دهد. سریال‌های او برایش جوایزی مانند، جایزه درام KBS برای تعالی در بازیگری ایجاد کرد.

محبوبیت در سریال: میراث درخشان

دارایی خالص: ۱۶ میلیون دلار

لی سونگ گی پولدارترین بازیگر مرد کره‌ای
ثروت بازیگر لی سونگ گی

۹) گونگ یو:

گونگ یو که به خاطر بازیگری در سریال گابلین محبوب شد، توانایی خارق‌العاده‌اش و حضور در سریال را به نمایش گذاشت. بازی او در نقش جن جاودانه کیم شین او را به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پولدارترین بازیگران مرد کره‌ای معرفی کرد و تأثیری ماندگار بر تماشاگران سراسر جهان گذاشت. او به دلیل توانایی‌اش در ابراز احساسات و عمق عاطفی بسیار مشهور و مورد تحسین قرار گرفت. گونگ یو پس از معروفیت خود در سریال، تأثیر فوق‌العاده‌ای بر سینما داشته است. بازی او در فیلم  قطار به بوسان تطبیق‌پذیری او را به عنوان یک بازیگر با بازی فیلم‌های اکشن هیجان‌انگیز و درام نشان داد. نقش‌های گونگ یو در فیلم‌هایی مانند عصر سایه‌ها و خاموش‌شده، توانایی او را در به تصویر کشیدن شخصیت‌های پیچیده نشان داد.

محبوبیت با سریال: کافه پرنس

دارایی خالص: ۱۴ میلیون دلار

پولدارترین بازیگر مرد کره‌ای گونگ یو در سریال گابلین
ثروت بازیگر گونگ یو

۱۰) جی چانگ ووک:

جی چانگ ووک که به خاطر تطبیق‌پذیری خود در نقشهای مختلف شناخته می‌شود، استعداد خود را در طیف وسیعی از ژانرها نشان می‌دهد. از نقش‌های اکشن در درام‌هایی مانند شفادهنده و K2 تا نقش‌های عاشقانه در سریال‌هایی مانند شریک مشکوک و دلباخته در شهر، او با توانایی خود در به تصویر کشیدن شخصیت‌ها با عمق و طنین احساسی، مخاطبان را مجذوب خود می‌کند. جذابیت جی چانگ ووک فراتر از سریال است، زیرا او همچنین نقش‌هایی در تئاتر و فیلم دارد. بازی‌های او در تئاترهایی مانند روزها و روزهای سیرانو توانایی تئاتری او را به نمایش می‌گذارد.

در عین حال، نقش‌های او در فیلم‌هایی مانند شهر ساخته‌شده و خشم الهی دامنه و توانایی او را در مقابله با شخصیت‌های چالش برانگیز در سینما نشان می‌دهد.

محبوبیت با سریال: دوباره لبخند بزن

دارایی خالص: ۱۲ میلیون دلار

عکس بازیگر جی چانگ ووک پولدارترین بازیگر مرد کره‌ای
ثروت بازیگر جی چانگ ووک

اگر این مطلب را دوست داشتید و به این موضوع از مطالب علاقه مند هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مطلب ۱۰ تا از ثروتمندترین بازیگران زن کره‌ای در سال ۲۰۲۳ را مطالعه کنید تا با آن‌ها آشنا شوید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب