ثروتمندترین بازیکنان فوتبال در سال 2023

ثروتمندترین بازیکنان فوتبال در سال ۲۰۲۳

ثروتمندترین و پردرآمدترین بازیکنان برجسته و باتجربه فوتبال در سرتاسر کره‌ی زمین که با تلاش و پشتکار خود به این نقطه از زندگیشان رسیده‌اند تا در رفاه کامل زندگی کنند. بازیکنان فوتبالی که درآمد میلیون دلاری دارند. این مطلب را از دست ندهید...

امروز در این مطلب از مجله‌ی روزساز، بهترین و ثروتمندترین و پردرآمدترین بازیکنان فوتبال در سال ۲۰۲۳ به شما معرفی خواهد شد و این لیست شامل ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است که در حال حاضر ثروتمندترین و پردرآمدترین بازیکنان فوتبال هستند. بیایید نگاهی به لیست زیر بیاندازیم. (۱۶ تا از بهترین بازیکنان فوتبال در سال ۲۰۲۳)

۱) کریستیانو رونالدو:

کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال، اهل کشور پرتغال است. رونالدو در ۵ فوریه ۱۹۸۵ در مادیرا، کشور پرتغال به دنیا آمد. او به عنوان مهاجم برای باشگاه النصر لیگ حرفه‌ای عربستان و کاپیتان تیم ملی پرتغال بازی می‌کند. او با ۲۱۵ میلیون دلار ثروت، پردرآمدترین فوتبالیست جهان است. رونالدو همچنین یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان است و دارایی خالص او حدود ۴۹۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

رونالدو در 5 فوریه 1985 در مادیرا، کشور پرتغال به دنیا آمد. او به عنوان مهاجم برای باشگاه النصر لیگ حرفه‌ای عربستان و کاپیتان تیم ملی پرتغال بازی می‌کند. او با 215 میلیون دلار ثروت، پردرآمدترین فوتبالیست جهان است.
کریستیانو رونالدو بازیکنان فوتبال

۲) کیلیان امباپه:

کیلیان امباپه لوتین بازیکن فوتبال اهل کشور فرانسه است. امباپه در ۲۰ دسامبر ۱۹۹۸ در پاریس، کشور فرانسه به دنیا آمد. او به عنوان مهاجم برای باشگاه لیگ ۱ پاری‌سن ژرمن و تیم ملی فرانسه بازی می‌کند. یکی از بهترین بازیکنان جهان محسوب می‌شود. او با ۱۲۸ میلیون دلار درآمد یکی از پردرآمدترین فوتبالیست جهان است. او همچنین یکی از ۱۵ بازیکن برتر و ثروتمندترین و پردرآمدترین بازیکنان فوتبال در سال ۲۰۲۳ در جهان است، دارایی خالص او حدود ۱۵۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

امباپه در 20 دسامبر 1998 در پاریس، کشور فرانسه به دنیا آمد. او به عنوان مهاجم برای باشگاه لیگ 1 پاری‌سن ژرمن و تیم ملی فرانسه بازی می‌کند. یکی از بهترین بازیکنان جهان محسوب می‌شود.
بازیکنان فوتبال کیلیان امباپه

۳) لیونل مسی:

لیونل آندرس مسی بازیکن فوتبال آرژانتینی است و در ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ در روزاریو، آرژانتین به دنیا آمد. او در حال حاضر برای تیم پاری‌سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند. مسی را یکی از بهترین بازیکنان نسل خود می‌دانند. او یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان است که حدود ۱۲۰ میلیون دلار درآمد دارد. او همچنین یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان است و دارایی خالص او حدود ۶۲۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

لیونل آندرس مسی بازیکن فوتبال آرژانتینی است و در 24 ژوئن 1987 در روزاریو، آرژانتین به دنیا آمد. او در حال حاضر برای تیم پاری‌سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند.
بازیکنان فوتبال لیونل مسی

۴) نیمار جونیور:

نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور معروف به نیمار بازیکن فوتبال برزیلی است. او در ۵ فوریه ۱۹۹۲ در موگی داس کروز، ایالت سائوپائولو، برزیل به دنیا آمد. او اولین بازی حرفه‌ای خود را در سن ۱۷ سالگی انجام داد. یک بازیکن فوتبال اهل برزیل که برای باشگاه پاری‌سن ژرمن فرانسه بازی می‌کند. او با ۸۷ میلیون دلار یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان است. او همچنین یکی از ۱۵ بازیکن برتر و جزء ثروتمندترین و پردرآمدترین بازیکنان فوتبال در سال ۲۰۲۳ در جهان است، دارایی خالص او حدود ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

در 5 فوریه 1992 در موگی داس کروز، ایالت سائوپائولو، برزیل به دنیا آمد. او اولین بازی حرفه‌ای خود را در سن 17 سالگی انجام داد. یک بازیکن فوتبال اهل برزیل که برای باشگاه پاری‌سن ژرمن فرانسه بازی می‌کند
بازیکنان فوتبال نیمار


۵) محمد صلاح:

محمد صلاح حامد محروس غالی که با نام مو صلاح نیز شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل مصر است. او در ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲ در نگریگ مصر به دنیا آمد و به عنوان مهاجم برای باشگاه لیگ برتر لیورپول بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی مصر است. او یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بهترین بازیکنان آفریقایی تمام دوران به حساب می‌آید و با ۵۷ میلیون دلار یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان است. ظچنین یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان است و دارایی خالص او حدود ۸۸ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

در 15 ژوئن 1992 در نگریگ مصر به دنیا آمد و به عنوان مهاجم برای باشگاه لیگ برتر لیورپول بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی مصر است
بازیکن فوتبال محمد صلاح

۶) روبرت لواندوفسکی:

روبرت لواندوفسکی بازیکن فوتبال اهل لهستان است در ۲۱ اوت ۱۹۸۸ ورشو، لهستان به دنیا آمد و به عنوان مهاجم برای باشگاه بارسلونا لالیگا بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی لهستان است. او اولین بازی خود را در فوتبال به عنوان یک بازیکن ثبت نشده برای باشگاه محلی پارتیزانت لزنو انجام داد. او با ۳۸ میلیون دلار یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان است. همچنین یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان است و دارایی خالص او حدود ۸۵ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

در 21 اوت 1988 ورشو، لهستان به دنیا آمد و به عنوان مهاجم برای باشگاه بارسلونا لالیگا بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی لهستان است. او اولین بازی خود را در فوتبال به عنوان یک بازیکن ثبت نشده برای باشگاه محلی پارتیزانت لزنو انجام داد
بازیکن فوتبال روبرت لواندوفسکی

۷) ارلینگ هالند:

ارلینگ برات هالند بازیکن فوتبال نروژی در ۲۱ ژوئیه ۲۰۰۰ در لیدز، انگلستان به دنیا آمد. او به عنوان مهاجم برای باشگاه لیگ برتر منچسترسیتی و تیم ملی نروژ بازی می‌کند. و یکی از بهترین بازیکنان جهان به حساب می‌آید، به خاطر سرعت، قدرت و تمام کردنش شناخته شده است. او با حدود ۴۰ میلیون دلار یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان است. همچنین یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان است، دارایی خالص او حدود ۱۲ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

ارلینگ برات هالند بازیکن فوتبال نروژی در 21 ژوئیه 2000 در لیدز، انگلستان به دنیا آمد.
بازیکن فوتبال ارلینگ هالند

۸) ادن هازارد:

ادن مایکل والتر هازارد یک فوتبالیست بلژیکی است. او در ۷ ژانویه ۱۹۹۱ در لا لوویر بلژیک به دنیا آمد. که به عنوان وینگر یا هافبک هجومی برای باشگاه رئال مادرید لالیگا و تیم ملی بلژیک بازی می‌کند. یکی از بهترین بازیکنان جهان محسوب می‌شود. او با حدود ۳۲ میلیون دلار یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان است. او همچنین یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان است و دارایی خالص او حدود ۱۰۲ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

در 7 ژانویه 1991 در لا لوویر بلژیک به دنیا آمد. که به عنوان وینگر یا هافبک هجومی برای باشگاه رئال مادرید لالیگا و تیم ملی بلژیک بازی می‌کند. یکی از بهترین بازیکنان جهان محسوب می‌شود
بازیکنان فوتبال ادن هازارد

۹) آندرس اینیستا:

آندرس اینیستا لوهان بازیکن فوتبال و هافبک اسپانیایی است. او در ۱۱ مه ۱۹۸۴ در Fuentealbilla، اسپانیا به دنیا آمد. او در حال حاضر برای باشگاه ویسل کوبه ژاپن بازی می‌کند. به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های تمام دوران شناخته می‌شود. او با حدود ۳۰ میلیون دلار یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان است. او همچنین یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان است و دارایی خالص او حدود ۱۲۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

در 11 مه 1984 در Fuentealbilla، اسپانیا به دنیا آمد. او در حال حاضر برای باشگاه ویسل کوبه ژاپن بازی می‌کند. به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های تمام دوران شناخته می‌شود.
ثروتمندترین بازیکنان فوتبال در سال ۲۰۲۳

۱۰) کوین دی بروین:

کوین دی بروین یک بازیکن فوتبال اهل بلژیک در ۲۸ ژوئن ۱۹۹۱ در Drongen، گنت، بلژیک به دنیا آمد. او به عنوان هافبک برای باشگاه لیگ برتر منچسترسیتی و تیم ملی بلژیک بازی می‌کند و با ۲۹ میلیون دلار یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان است. همچنین یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان است و دارایی خالص او حدود ۶۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

کوین دی بروین یک بازیکن فوتبال اهل بلژیک در 28 ژوئن 1991 در Drongen، گنت، بلژیک به دنیا آمد. او به عنوان هافبک برای باشگاه لیگ برتر منچسترسیتی و تیم ملی بلژیک بازی می‌کند و با 29 میلیون دلار یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان است
بازیکن فوتبال کوین دی بروین

۱۱) آنتوان گریزمن:

آنتوان گریزمان یک بازیکن فوتبال اهل فرانسه است. او در ۲۱ مارس ۱۹۹۱ در مکون فرانسه به دنیا آمد. او به عنوان مهاجم برای باشگاه لالیگا اتلتیکو مادرید و تیم ملی فرانسه بازی می‌کند. گریزمان دوران بزرگسالی باشگاهی خود را با رئال سوسیداد آغاز کرد و در اولین فصل خود موفق به قهرمانی در Segunda Division شد. او با حدود ۲۰ میلیون دلار یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان است. همچنین یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان است و دارایی خالص او حدود ۶۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

آنتوان گریزمان یک بازیکن فوتبال اهل فرانسه است. او در 21 مارس 1991 در مکون فرانسه به دنیا آمد. او به عنوان مهاجم برای باشگاه لالیگا اتلتیکو مادرید و تیم ملی فرانسه بازی می‌کند
بازیکن فوتبال آنتوان گریزمن

۱۲) رحیم استرلینگ:

رحیم شکیل استرلینگ بازیکن فوتبال اهل انگلستان است و در ۸ دسامبر ۱۹۹۴ در کینگستون جامائیکا به دنیا آمد. او برای لیگ برتر، باشگاه فوتبال چلسی بازی می‌کند و در سال ۲۰۱۴ جایزه پسر طلایی را دریافت کرد. او یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان با حدود ۶۰ میلیون دلار است و همچنین یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان است و دارایی خالص او حدود ۴۲ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

ثروتمندترین بازیکنان فوتبال در سال 2023
رحیم استرلینگ


۱۳) کریم بنزما:

کریم مصطفی بنزما بازیکن فوتبال اهل فرانسه است در ۱۹ دسامبر ۱۹۸۷ در لیون فرانسه به دنیا آمد و برای باشگاه رئال مادرید اسپانیا و به عنوان مهاجم برای تیم ملی فرانسه بازی می‌کند. او به عنوان یک مهاجم فوق‌العاده بااستعداد توصیف شده است و با ۴۲ میلیون دلار یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان است. او همچنین یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان است، دارایی خالص او حدود ۷۳ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

ثروتمندترین بازیکنان فوتبال در سال 2023
کریم بنزما

۱۴) لوکا مودریچ:

لوکا مودریچ بازیکن فوتبال اهل کرواسی است در ۹ سپتامبر ۱۹۸۵ در زادار کرواسی به دنیا آمد. او برای باشگاه رئال مادرید اسپانیا بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی است و جایزه توپ طلای جام جهانی ۲۰۱۸ را که به بهترین بازیکن مسابقات داده شده بود، دریافت کرد. وی با ۲۳ میلیون دلار یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان است و همچنین یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان است، دارایی خالص او حدود ۷۵ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

اشرف حکیمی موح یک فوتبالیست حرفه‌ای است در 4 نوامبر 1998 در مادرید اسپانیا به دنیا آمد. او برای باشگاه لیگ 1 پاری‌سن ژرمن و تیم ملی مراکش بازی می‌کند و به عنوان یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال جهان شناخته می‌شود.
بازیکن فوتبال لوکا مودریچ

۱۵) اشرف حکیمی:

اشرف حکیمی موح یک فوتبالیست حرفه‌ای است در ۴ نوامبر ۱۹۹۸ در مادرید اسپانیا به دنیا آمد. او برای باشگاه لیگ ۱ پاری‌سن ژرمن و تیم ملی مراکش بازی می‌کند و به عنوان یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال جهان شناخته می‌شود. او با حدود ۱۷ میلیون دلار یکی از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان است و همچنین یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌های جهان است و دارایی خالص او حدود ۲۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

اشرف حکیمی موح یک فوتبالیست حرفه‌ای است در 4 نوامبر 1998 در مادرید اسپانیا به دنیا آمد. او برای باشگاه لیگ 1 پاری‌سن ژرمن و تیم ملی مراکش بازی می‌کند و به عنوان یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال جهان شناخته می‌شود.
اشرف حکیمی

حالا شما بگید طرفدار کدوم یک از این بازیکنان هستید؟ این مطلب براتون جذاب بود؟ برای فوتبالیا بفرستید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب