محبوب‌ترین گروه‌ها کی‌پاپ

محبوب‌ترین گروه‌ها کی‌پاپ تمام دوران

اگر هنوز هم گروه‌های کی‌پاپ را نمی‌شناسید با ما همراه باشید ما در این مطلب قصد داریم شما را با محبوب‌ترین گروه‌ها کی‌پاپ آشنا کنیم.

اگر می‌دانید کی‌پاپ چیست، احتمالاً برخی از گروه‌های محبوب کی‌پاپ را هم می‌شناسید. این گروه‌ها در کره جنوبی و در سطح جهانی شهرت دارند، اما کدام گروه‌ها این روزها جزء برترین گروه‌ها هستند؟ هنرمندان پاپ یا کی‌پاپ کره‌ای اغلب گروه‌بندی می‌شوند و گروه‌های کی‌پاپ یا گروه‌های پاپ کره‌ای را تشکیل می‌دهند. ما لیستی از بهترین گروه‌های کی‌پاپ فعلی را در این مقاله گردآوری کرده‌ایم. همچنین، ما محبوب‌ترین گروه‌های کی‌پاپ تمام دوران را برای شما فهرست کرده‌ایم.


محبوب‌ترین گروه‌های کی‌پاپ در حال حاضر:

در این مطلب لیستی از محبوب‌ترین گروه‌های پسرانه و دخترانه کی‌پاپ آمده است. اکثر این گروه‌ها اولین حضور خود را در سال ۲۰۱۳ و پس از آن داشتند. آن‌ها به عنوان نسل سوم گروه‌های کی‌پاپ کره‌ای در نظر گرفته می‌شوند.

گروه‌های پسرانه کی‌پاپ:

این لیست از گروه‌های پسرانه کره جنوبی، برترین گروه‌های کی‌پاپ را که صحنه کی‌پاپ در سال ۲۰۲۱ را تکان دادند، به شما نشان می‌دهد. اگر اهل کی‌پاپ باشید، یا حتی اگر اهل کی‌پاپ نباشید، ممکن است نام آن‌ها را برای یکبار هم که شده شنیده باشید. گروه‌های محبوب پسرانه کی‌پاپ حتی در خارج از کره جنوبی نیز توانستند نامی برای خود دست و پا کنند و به شهرت برسند.

BTS یا (방탄소년단):

بی تی اس یا Bangtan Sonyeon Dan، یک گروه پسرانه کی‌پاپ کره‌ای با هفت عضو تحت بیگ هیت اینترتینمنت است. آن‌ها یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین گروه‌های پسرانه در تمام دوران هستند که اخیراً به یک پدیده جهانی تبدیل شده‌اند. با توجه به این‌که آن‌ها از یک آژانس سرگرمی نه چندان بزرگ در آن زمان آمده بودند (Big Hit Entertainment)، توجه بسیاری از متعصبان خارج از کشور را به خود جلب کردند. تعداد طرفداران این پسران بسیار زیاد است و آن‌ها با بیش از ۳۰۰ میلیون رای برای دو سال متوالی برنده بهترین هنرمند اجتماعی در جوایز موسیقی بیلبورد شدند.

آلبوم Love Yourself: Tear آن‌ها در رتبه اول قرار گرفت و آن‌ها را به اولین گروه کره جنوبی تبدیل کرد که به صدر جدول آلبوم‌های ایالات متحده رسید. اعضای BTS، یعنی Jin، Suga، J-Hope، RM، Jimin، V و Jungkook نیز از اکثر گروه‌های پسر کی‌پاپ جدا هستند و آهنگ‌های خود را تولید می‌کنند.

BTS یکی از محبوب‌ترین گروه‌ها کی‌پاپ

 

iKon:

iKon یک گروه کی‌پاپ با هفت عضو است که از طریق یک مسابقه بقا به نام WIN تشکیل شده است. به محض شروع کار گروه، اولین آلبوم استودیویی آن‌ها در صدر جدول کره‌ی جنوبی قرار گرفت. این گروه محبوب کی‌پاپ توسط بسیاری از تک آهنگ‌ها و برای نوشتن و تولید آهنگ‌های خود شناخته شده است.

Seventeen:

Seventeen یک گروه ۱۳ نفره، و یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های پسرانه صنعت کی‌پاپ در کره جنوبی است. این گروه تحت نظر کمپانی Pledis Entertainment که در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود ۱۷ عضو داشته باشد، تشکیل شده است. با این حال، ۴ نفر از آن‌ها قبل از شروع اولین فعالیت، گروه خود را ترک کردند. این گروه از ۳ زیرگروه تشکیل شده است که هر زیرگروه با توجه به تخصص خود عمل می‌کند.

Seventeen یکی از محبوب‌ترین گروه‌ها کی‌پاپ

Got7:

Got7 یکی دیگر از گروه‌های پسرانه کره‌ی جنوبی با هفت عضو است. این گروه اولین کار خود را در ژانویه ۲۰۱۴ انجام داد و به دلیل طراحی رقص خود که اغلب دارای هنرهای رزمی و عناصر رقص خیابانی است، شناخته شد. اولین آلبوم آن‌ها به نام Got It به رتبه ۲ در نمودار آلبوم Gaon و شماره یک در نمودار جهانی آلبوم‌های بیلبورد رسید. این گروه همچنین با تک آهنگ “Around the World” وارد بازار ژاپن شد. این گروه از زمان شروع کار خود، هر زمان که «بازگشت» داشته باشند، بر چارت‌های موسیقی و فروش آن‌ها غالب بوده است. آن‌ها هرگز در ارائه آهنگ‌های با کیفیتی که خودشان می‌سازند و تولید می‌کنند کوتاهی نمی‌کنند.

NCT یکی از محبوب‌ترین گروه‌ها کی‌پاپ:

NCT مخفف “Neo Culture Technology” است و یکی از گروه‌های پسرانه کی‌پاپ در این لیست است که بیشترین اعضا را به عنوان یک گروه ۲۳ نفره دارد. این گروه دارای چهار زیر گروه NCT U، NCT 127، NCT Dream و WayV است. همچنین آن‌ها چندین ژانر دارند که عبارتند از:

  • hip-hop
  • Mandopop J pop
  • K-pop
  • R&B
  • EDM

این گروه کی‌پاپ تحت رهبری SM Entertainment اولین بار در سال ۲۰۱۶ شروع به کار کرد.
NCT یکی از محبوب‌ترین گروه‌ها کی‌پاپ

 

MONSTA X :

این گروه ۶ نفره کی‌پاپ از طریق برنامه بقا NO.MERCY ایجاد شد. گروه MONSTA X در می ۲۰۱۵، تحت نظر کمپانی Starship Entertainmentتشکیل شده است. در اکتبر ۲۰۱۹، عضو سابق گروه، Wonho اعلام کرد که از گروه جدا می‌شود. MONSTA X یکی از گروه‌های کی‌پاپ است که تک آهنگ‌هایی را در ژاپن منتشر کرد. آن‌ها از سال ۲۰۱۸ با چهار تک‌ آهنگ ژاپنی گواهی طلایی را توسط انجمن صنعت ضبط ژاپن دریافت کرده‌اند. سه آلبوم  آن‌ها توسط انجمن محتوای موسیقی کره در سال ۲۰۱۹ گواهی پلاتین دریافت کرده‌اند. در فوریه ۲۰۲۰، اولین آلبوم انگلیسی MONSTA X، All About Luv ، در رتبه پنجم بیلبورد ۲۰۰ ایالات متحده قرار گرفت.

Stray Kids:

Stray Kids یکی از گروه‌های کی‌پاپ است که تحت نظر کمپانی JYP Entertainment تشکیل شده است. این گروه کی‌پاپ هشت عضو دارد که یکی از اعضای آن به نام Woojin در اکتبر ۲۰۱۹ گروه را ترک کرد. Stray Kids از طریق برنامه بقا با همین نام Stray Kids ایجاد شد. همچنین این گروه اولین کار خود را در مارس سال ۲۰۱۸ منتشر کرد.

گروه‌های دخترانه کی‌پاپ:

Twice:

Twice یکی از گروه‌های کی‌پاپ است که در سال ۲۰۱۵ از طریق برنامه‌ای به نام Sixteen تحت نظر کمپانی JYP Entertainment شروع به کار کرد. این گروه کی‌پاپ متشکل از ۹ عضو از ملیت‌های مختلف است که از جاهایی مانند ژاپن و تایوان آمده‌اند.

آن‌ها با تک آهنگ Cheer Up خود به محبوبیت رسیدند و جوایزی مانند آهنگ سال و بهترین تک آهنگ را از آن خود کردند. از آن زمان، این گروه تک‌ آهنگ‌ها و آلبوم‌هایی را منتشر می‌کند که همیشه در صدر جدول‌ها و فروش‌های موسیقی با اشعار و آهنگ‌های جذاب خود قرار دارند.

Twice یکی از گروه‌های کی‌پاپ است که در سال 2015 از طریق برنامه‌ای به نام Sixteen تحت نظر کمپانی JYP Entertainment شروع به کار کرد.

Blackpink :

Blackpink یک گروه دخترانه معمولی نیست. این گروه حال و هوای متفاوتی نسبت به بقیه گروه‌های دخترانه کی‌پاپ ایجاد می‌کنند. این گروه دخترانه چهار نفره یک عضو از تایلند دارد که به زبان انگلیسی صحبت می‌کند. آن‌ها توسط کمپانی YG Entertainment، گروه دختران افسانه‌ای ۲ne1 را تشکیل دادند.

در عرض دو سال فعالیت در صنعت موسیقی، آن‌ها به پرفروش‌ترین گروه دخترانه کی‌پاپ در بیلبورد Hot 100 تبدیل شده‌اند. آنها همچنین اولین گروه دخترانه کی‌پاپ هستند که دارای چهار تک آهنگ شماره ۱ در فروش آهنگ دیجیتال جهانی بیلبورد هستند.

Red Velvet:

Red Velvet یک گروه دختر ۵ نفره کی‌پاپ است که توسط کمپانی SM Entertainment تشکیل شد. این گروه اولین حضور خود را در عرصه موسیقی در آگوست ۲۰۱۴ به عنوان یک گروه ۴ نفره انجام دادند و بعداً در سال ۲۰۱۵ به یک گروه ۵ نفره تبدیل شدند. از زمان شروع آن‌ها، تمام تک‌ آهنگ‌های آن‌ها به محض انتشار جزء پرطرفدارترین آهنگ‌ها قرار گرفت. این گروه به داشتن آهنگ‌های جذابی که حال و هوای حسی، رنگارنگ و پیچیده‌ای را ارائه می‌دهند، شهرت دارند. آن‌ها همچنین جوایز متعددی را در کره دریافت کرده‌اند. این یکی از دلایلی است که تایم و بیلبورد آن‌ها را یکی از محبوب‌ترین گروه‌های دخترانه کی‌پاپ می‌دانند.

Red Velvet یک گروه دختر 5 نفره کی‌پاپ است که توسط کمپانی SM Entertainment تشکیل شد.

بسیاری از خوانندگان کیپاپ در صنعت کی دراما نیز فعال هستند؛ برای اطلاعات بیشتر خواندن مطلب «خوانندگان Kpop که بازیگر Kdrama هستند» را توصیه می‌کنیم.

MAMAMOO :

MAMAMOO یک گروه ۴ نفره است که اعضای این گروه عبارتند از Solar ،Moonbyul ،Wheein و Hwasa. این گروه در ۱۸ ژوئن ۲۰۱۴، اولین حضور خود را با تک آهنگ “Mr. Ambiguous» تحت نظارت کمپانی RBW Entertainment شروع کردند. این گروه دخترانه نام گروه خود را به دلیل این‌که نوزادان می‌گویند “MAMA” و این به معنای مادر است MAMAMOO گذاشتند. آن‌ها با این کار می‌خواستند به طور غریزی با آهنگ‌های خود به شنوندگان خود نزدیک شوند.

Momoland یکی از محبوب‌ترین گروه‌ها کی‌پاپ:

مومولند یکی از گروه‌های دخترانه کی‌پاپ است که تحت نظر کمپانی MLD Entertainment شروع به کار کرد. آن‌ها از طریق نمایش واقعیت ۲۰۱۶ Finding Momoland با هم آشنا شده‌اند. برندگان نمایش، Hyebin، Yeonwoo، Jane، Nayun، JooE، Ahin و Nancy به عنوان اعضای گروه ۷ نفره آن زمان خدمت می‌کردند.

اولین مینی آلبوم آن‌ها Welcome to Momoland، در نوامبر ۲۰۱۶ منتشر شد. در سال ۲۰۱۷، دیزی و Taeha به گروه پیوستند. سه نفر از گروه دختران خارج شدند که در حال حاضر آن‌ها را به یک گروه ۶ نفره تبدیل می‌کند این گروه برنده و نامزد چندین جایزه شده است. جدیدترین جوایز آن‌ها در سال ۲۰۲۰، جایزه کره‌ای ویو ایول و جایزه خواننده گروهی برای جوایز هنر و فرهنگ کره، و جوایز هنرهای سرگرمی کره بود.

Momoland یکی از محبوب‌ترین گروه‌ها کی‌پاپ

برترین گروه‌های کی‌پاپ تمام دوران:

ما فهرستی از محبوب‌ترین گروه‌های کی‌پاپ تمام دوران را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم. به این گروه‌ها گروه های کی پاپ نسل دوم می‌گویند. برخی از بهترین گروه‌های پسرانه و دخترانه کی‌پاپ را در زیر بررسی کنید و نظر خود را در مورد این گروه‌ها در بخش ارسال دیدگاه با ما در میان بگذارید!

برترین گروه‌های پسرانه کی‌پاپ:

در زیر تعدادی از محبوب‌ترین گروه‌های پسرانه در کره در تمام دوران آورده شده است. این گروه‌های پسرانه بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ شروع به کار کردند.

Super Junior :

سوپر جونیور نمونه بارز یک گروه پسرانه کره‌ای است که در کی‌پاپ هستند.
SuperJunior-min یکی از محبوب‌ترین گروه پسرانه کی‌پاپ

 

Super Junior گهگاه به زیرگروه‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شود که تعداد اعضای آن بین دوازده تا سیزده در نوسان است تا موسیقی متناسب با مخاطبان مختلف بسازد. پنج زیر گروه آن عبارتند از:

  • Super Junior -K.R.Y
  • Super Junior -T
  • Super Junior -M
  • Super Junior-H
  • Super Junior-D&E

Shinee:

Shinee یک گروه پسرانه کی پاپ است که از سال ۲۰۰۸ موسیقی پاپ کره‌ای را در بازارهای کره جنوبی و ژاپن منتشر کرده است. اگرچه موسیقی آن‌ها به طور غیرقابل توجهی جذاب است، اما آن‌ها بیشتر به دلیل پیشگام بودن در مد شناخته می‌شوند.

Shinee یک گروه پسرانه کی پاپ است که از سال 2008 موسیقی پاپ کره‌ای را در بازارهای کره جنوبی و ژاپن منتشر کرده است.

Big Bang:

بیگ بنگ بیشتر به دلیل ترکیب منحصر به فرد کی‌پاپ و هیپ هاپ شناخته شده است. یک گروه پسرانه کره‌ای که در سال ۲۰۰۶ تشکیل شد، آن‌ها کهنه کار صحنه کی‌پاپ هستند و جوایز متعددی را در جوایز ویدیوی MTV ژاپن و جشنواره موسیقی کره‌ای به نام Mnet دریافت کرده‌اند.

"</p

EXO:

EXO در یک ماموریت است تا آهنگ‌های خود را تا حد امکان برای افراد زیادی در دسترس قرار دهد. آن‌ها آنقدر به این ماموریت اختصاص داده شده اند که گروه به دو زیر گروه تقسیم می‌شود، EXO-M و EXO-K “m” و “k” مخفف برای ماندارین و کره‌ای به ترتیب. این تکنیک به گروه اجازه می‌دهد تا روی مخاطبان چینی و کره‌ی جنوبی تمرکز کند، به این معنی که سخنرانان ماندارین نیز می‌توانند بخشی از حس کی‌پاپ باشند!

 

برترین گروه‌های دخترانه کی‌پاپ:

این گروه‌های دخترانه کی‌پاپ بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ شروع به کار کردند و این روزها همچنان در سراسر جهان محبوب هستند.

Girls’ Generation:

Girls’ Generation یک گروه دختر ۸ نفره است. گروه دخترانه Girls’ Generation در سال ۲۰۰۹ با تک آهنگ “Gee” که بیش از دو ماه در صدر جدول قرار گرفت و بهترین آهنگ دهه ۲۰۰۰ نام گرفت، به موفقیت بزرگی دست یافت. این گروه بیشتر به خاطر جذابیت بین فرهنگی‌اش و برند خاص خود در زمینه پاپ معروف است.
Girls’ Generation جزء یکی از برترین گروه‌های دخترانه کی‌پاپ

Wonder Girls:

Wonder Girls یک گروه دختر چهار نفره است که شروع جالبی در کار موسیقی خود داشت اولین شاهکار اجرایی بزرگ آن‌ها پیوستن به برادران جوناس در تور و اجرای نسخه‌ای از اولین تک آهنگ موفق آن‌ها، “Nobody” به زبان انگلیسی بود. همین امر باعث معروفیت دختران در بازارهای بین‌المللی شد. Wonder Girls همچنین تلاش کرده است تا توجه مخاطبان چینی و ژاپنی را به خود جلب کند.
Wonder Girls یک گروه دختر چهار نفره است

 

۲NE1:

۲NE1 ابتدا با تک آهنگی که برای کمپین تبلیغاتی ال‌جی نوشتند، سر و صدایی در صحنه کی‌پاپ ایجاد کرد و آهنگ‌های خود را فوراً در اختیار میلیون‌ها نفر قرار داد. این گروه چندین جوایز «آهنگ سال» را دریافت کرده است و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. به همین دلیل به یکی از بهترین گروه‌های دخترانه کی پاپ تبدیل شده است که امروز نیز اجرا می‌کند.


Kara:

کارا یک گروه دخترانه دیگر است. گروه در ابتدا در سال ۲۰۰۷ گرد هم آمدند. آن‌ها همچنین گروه دخترانه‌ای هستند که نامی را  انتخاب کردند که به معنای “ملودی شیرین” است. کارا شروعی سخت داشت و اولین آلبوم آن‌ها، The First Blooming، مورد استقبال منتقدان یا طرفداران قرار نگرفت.

اگر به این مطلب علاقه‌ هستید می‌توانید مطلب محبوب‌ترین گروه‌های کی‌پاپ در ۲۰۲۲ را نیز مطالعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب