پوستر سریال یک روز خوب برای سگ بودن با بازی چا ایون وو و پارک گیو یونگ

۱۰ سریال کره‌ای جذاب و عالی که در اکتبر ۲۰۲۳ پخش می‌شوند.

بهترین سریال‌های کره‌ای که در اکتبر امسال از شبکه‌های مختلف پخش می‌شوند. از ژانر عاشقانه گرفته تا فانتزی و... . سریال‌هایی که مورد پسند بسیاری از مخاطبان در سرتاسر جهان است.

بائه سوزی در سریال با ژانر عاشقانه دونا، رو وون در مسابقه‎سازان، پارک ایون‌ بین در دیوای رانده شده، چا ایون وو از گروه کیپاپ آسترو و پارک گیو یونگ در سریالی با ژانر عاشقانه به نام یک روز خوب برای سگ بودن و لی یو می بازیگر سریال محبوب بازی مرکب در نام سون دختر قوی و … پارک ایون بین بازیگر سریال کره‌ای وکیل خارق‌العاده وو در دیوای رانده شده مجروح می‌شود. در حالی که نام‌کونگ مین و آن ایون جین برای سریال کره‌ای تاریخی عزیزترین من فصل ۲ مقابل دوربین بازمی‌گردند.

در ادامه این مطلب از مجله‌ی اینترنتی روزساز، ۱۰ مورد از بهترین سریال‌های کره‌ای که در طول ماه اکتبر از شبکه‌های مختلف پخش می‌شوند را برای شما معرفی می‌کنیم:

۱. سریال معادله کل:

بازیگران اصلی: یو سونگ هو، کیم دونگ هوی، یو سو بین، لی جو یونگ.

یو سونگ هو بازیگر سریال کره‌ای معادله کل
عکس یو سونگ هو

یو سونگ هو (سریال مهتاب) و کیم دونگ هوی (سریال گمشده: طرف دیگر) نقش دو جوان ناامید را بازی می‌کنند، یکی بازیکن سابق فوتبال آینده‌دار و دیگری دانشجوی پزشکی که با یک بحران شخصی مقابله می‌کند. آن‌ها با هم تصمیم می‌گیرند همکلاسی سابق خود را که پسر خانواده ثروتمندی است با بازی یو سو بین (بازیگر سریالD.P.) را بدزدند. لی جو یونگ یکی از بازیگران این سریال در سریال کره‌ای کلاس ایته‌وون نیز بازی کرده است.


۲. سریال نام سون دختر قوی:

بازیگران اصلی: لی یو می، کیم جونگ اون، کیم هائه سوک.

زمان پخش: ۷ اکتبر از شبکه‌ی JTBC.

بازیگر زن لی یو می و بازیگر مرد کیم جونگ اون در سریال کره‌ای نام سون دختر قوی در کنار هم ایفای نقش می‌کنند.
عکس بازیگران سریال نام سون دختر قوی لی یو می و کیم جونگ اون

لی یو می بازیگر سریال بازی مرکب نقش اصلی این سریال را بازی می‌کند. این سریال نمایشی جدید از نویسنده دختر قوی دو بونگ سون، از نویسنده بک می کیونگ است. لی یو می نقش زنی با قدرت مافوق بشری را بازی می‌کند که در کودکی ناپدید می‌شود، اما در بزرگسالی در گانگنام سئول، با مادر ثروتمندش (کیم جونگ یون) و مادربزرگش (کیم هه سوک) که آن‌ها نیز قدرت فوق‌العاده‌ای دارند، گرد هم جمع می‌شوند. آن‌ها با هم به دنبال نابودی یک باند مواد مخدر در محله پر زرق و برق خود هستند.

۳. سریال یک روز خوب برای سگ بودن:

بازیگران اصلی: پارک گیو یونگ، چا ایون وو، لی هیون وو.

زمان پخش: ۱۱ اکتبر از شبکه‌ی MBC.

پارک گیو یونگ و بازیگر چا ایون وو در سریال کره‌ای یک روز خوب برای سگ بودن در کنار هم ایفای نقش خواهند کرد.
عکس بازیگران سریال کره‌ای یک روز خوب برای سگ بودن چا ایون وو و پارک گیو یونگ

پارک گیو یونگ (بازیگر سریال سلبریتی) نقش یک معلم دبیرستانی مجرد را در خانواده‌ای بازی می‌کند که از نفرین غیرمعمولی رنج می‌برند. اگر کسی را ببوسد محکوم است نیمه شب به مدت شش ساعت تبدیل به یک سگ شود. این نفرین غیر معمولی هر شب تکرار می‌شود تا زمانی که شریک او دوباره او را در حالت یک سگ ببوسد. کابوس عاشقانه او زمانی شروع می‌شود که او به طور تصادفی همکارش را که چا ایون وو از گروه کی‌پاپ آسترو به عنوان نقش اول مرد بازی می‌کند، می‌بوسد.

۴. سریال کره‌ای عزیزترین من فصل ۲:

بازیگران اصلی: نامکونگ مین، آن یون جین.

زمان پخش: ۱۳ اکتبر از شبکه‌ی MBC.

پوستر سریال عزیزترین من با بازی نامکونگ مین آن یون جین در کنار هم.
عکس و پوستر بازیگران سریال کره‌ای عزیزترین من فصل دوم

پس از پایان اولین مجموعه اپیزودهای خود در اوایل سپتامبر، رمان عاشقانه تاریخی عزیزترین من در اواسط اکتبر برای فصل ۲ بازخواهد گشت. نام کونگ مین (بازیگر سریال وکیل یک دلاری) و آن یون جین (بازیگر پلی لیست بیمارستان) در این داستان که در قرن هفدهم و در جریان تهاجم نیروهای سلسله چینگ چین به پادشاهی چوسان در شبه جزیره‎ی کره اتفاق می‌افتد، نقش عاشقانی را بازی می‌کنند.

۵. سریال کره‌ای شیطانی:

بازیگران اصلی: شین ها کیون، کیم یونگ کوانگ.

زمان پخش: ۱۴ اکتبر از شبکه‌ی ENA.

شین ها کیون بازیگر سریال کره‌ای شیطانی
عکس شین ها کیون

شین ها کیون (بازیگر سریال فراتر از شر) نقش هان دونگ سو را بازی می‌کند. یک وکیل اهل کتاب باجنبه تاریک مخفی که وقتی با مشتری جدیدی در زندان روبه‌رو می‌شود، بیدار می‌شود. سئو دو یونگ باهوش (کیم یانگ کوانگ از سریال یه کسی) که شماره دو در یک باند است، در کنار دو یانگ، دونگ سو وارد یک زندگی جنایتکارانه جدید می‌شود.

۶. سریال کره‌ای دونا‌:

بازیگران اصلی: بائه سوزی، یانگ سه جونگ.

زمان پخش: ۲۰ اکتبر از شبکه‌ی نتفلیکس.

بائه سوزی خواننده و بازیگر کره‌ای در سریال دونا ایفای نقش کرده است.
عکس بائه سوزی بازیگر سریال کره‌ای دونا

در این سریال جدید نتفلیکس، بائه سوزی (آنا) نقش یک خواننده گروه آیدل را بازی می‌کند که به طور ناگهانی بازنشستگی خود را اعلام می‌کند و زندگی پنهانی را در خانه‌ای مشترک در نزدیکی دانشگاه آغاز می‌کند. یانگ سه جونگ (دکتر رمانتیک) در اولین نقش خود پس از اتمام خدمت سربازی در کره جنوبی، نقش دانشجویی در آن دانشگاه را بازی می‌کند که برای زندگی به همان خانه می‌آید و داستان ادامه دارد.

۷. سریال کره‌ای دیوای رانده شده:

بازیگران اصلی: پارک یون بین، چای جونگ هیوپ، کیم هیو جین

زمان پخش: ۲۱ اکتبر از شبکه‌ی tvN.

پارک یون بین بازیگر معروف کره‌ای در سریال دیوای رانده شده ایفای نقش کرده است
عکس پارک یون بین بازیگر سریال کره‌ای دیوای رانده شده

پارک یون بین، ستاره فیلم وکیل خارق‌العاده وو، در سریال دیوای رانده شده به پرده سینما بازگشته است. او نقش سئو موک ها، دختر جوان پر جنب و جوشی را بازی می‌کند که آرزوی خواننده شدن را در سر می‌پروراند. اما خود را در جزیره‌ای متروک می‌بیند که در راه امتحان بازیگری است. او پس از گذراندن ۱۵ سال در آن‌جا سرانجام نجات می‌یابد و در حالی که با دنیایی ناآشنا سازگار می‌شود، بار دیگر رویای خود را دنبال می‌کند.

۸. سریال کره‌ای کوکی بالا:

بازیگران اصلی: نام جی هیون، چوی هیون ووک، کیم مو یول.

زمان پخش: ۲۳ اکتبر از شبکه‌ی KBS2.

نام جی هیون (زنان کوچک) یک کارگر نیمه وقت کارخانه است که مدرسه را رها کرد تا از خواهر یا برادر کوچکترش مراقبت کند. در حالی که چوی هیون ووک (بیست و پنج، بیست و یک) نقش یک دانش آموز ممتاز از نظر تحصیلی را بازی می‌کند که پیشینه ضعیفی دارد. کیم مو یول (عدالت نوجوانان) یک مربی ستاره امتحان پذیرش دانشگاه است که برای انجام کارها به ابزارهای غیرقانونی متوسل می‌شود. زندگی هر سه شخصیت توسط کوکی‌های جادویی زیر و رو می‌شود که تنها با یک لقمه آرزوها را برآورده می‌کنند.


۹. سریال کره‌ای ماه در روز:

بازیگران اصلی: کیم یانگ دای، پیو یه جین.

زمان پخش: ۲۵ اکتبر از شبکه‌ی ENA.

کیم یانگ دای بازیگر سریال کره‌ای ماه در روز است.
عکس بازیگر کره‌ای کیم یانگ دای

کیم یانگ دائه (ستاره‌های دنباله‌دار) نقش ستاره برتر هان جون او را بازی می‌کند که با آتش نشان کانگ یونگ هوا، با بازی پیو یه جین (راننده تاکسی) در یک تبلیغ خدمات عمومی شرکت می‌کند. او در طی یک تصادف در صحنه فیلمبرداری او را نجات می‌دهد و به عنوان محافظ او شروع به کار می‌کند. اما وقتی جون او از خواب بیدار می‌شود، روح یک نجیب زاده پادشاهی چوسان که به دنبال انتقام از همسری است که او را کشته است، بدن او را تسخیر کرده است، که دقیقاً شبیه یانگ هوا به نظر می‌رسد.

روزساز برای شما یک پیشنهاد دارد. اگر مایل هستید با فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای جذاب در ژانرهای مختلف آشنا شوید، مطالب ما را در دسته‌ی سینمای شرق آسیا مطالعه و دنبال کنید.

۱۰. سریال کره‌ای مسابقه‌سازان:

بازیگران اصلی: رو وون، چو یی هیون.

زمان پخش: ۳۰ اکتبر از شبکه KBS2.

رو وون بازیگر جذاب سریال کره‌ای مسابقه‌سازان
عکس بازیگر رو وون

رووون که مستقیماً بعد از (سرنوشت با تو) به سینما بازمی‌گردد، سیم جونگ وو، یک محقق برجسته در سلسله چوسان در کره است که برای تبدیل شدن به شوهر یک شاهزاده خانم انتخاب شده است. با این حال، او در طول عروسی آن‌ها می‌میرد و بنابراین او محکوم است که دیگر پست دولتی نداشته باشد یا دوباره ازدواج کند. جونگ وو بعداً با بیوه جونگ سون سوک (چو یی هیون، سریال همه ما مرده‌ایم)، که مخفیانه زندگی دیگری را به عنوان خواستگاری می‌گذراند، درگیر می‌شود.

اگر به کی‌دراما و سریال‌های کره‌ای علاقه‌مند هستید می‌توانید مطلب کی‌دراما – راهنمای کامل درام‌های کره‌ای را مطالعه فرمایید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب