محبوب‌ترین گروه‌های کی‌پاپ در 2022

محبوب‌ترین گروه‌های کی‌پاپ در ۲۰۲۲

گروه‌های کی‌پاپ امروزه خیلی معروف شدند و صنعت موسیقی کره‌ی جنوبی را تحت تاثیر قرار دادند.

در این مطلب از مجله‌ی روزساز به بررسی بهترین گروه‌های موسیقی کی‌پاپ در سال ۲۰۲۲ می‌پردازیم. از بزرگ‌ترین گروه‌های موسیقی جهان مانند BTS و BLACKPINK گرفته تا گروه‌های دخترانه نوظهور مانند aespa و NewJeans. امسال سالی پرشور برای طرفداران گروه‌های  کی‌پاپ بوده است. زیرا بسیاری از گروه‌های قدیمی نیز پس از سال‌ها موسیقی منتشر کرده‌اند و طرفداران خود را به هیجان آورده‌اند.

گروه‌های کی‌پاپ لیست‌شده در زیر، موسیقی‌های شگفت‌انگیزی منتشر کرده‌اند و مسئول قرار دادن این صنعت در نقشه‌ی جهانی هستند.

۱. BTS

گروه محبوب BTS از سال ۲۰۱۳ زیر نظر کمپانی بیگ هیت با هفت عضو دوست‌داشتنی شروع به کار کرد. این گروه در طی سال‌های فعالیت خود در همه‌ی زمینه‌های موسیقی، آهنگ‌های زیبایی خلق کردند و به سرعت تبدیل به معروف‌ترین گروه در کره‌ی جنوبی شدند. آرمی‌ها علاقه‌ی خیلی زیادی به گروه بی تی اس دارند.

BTS در حال حاضر به عنوان بزرگ‌ترین گروه پسر در جهان شناخته می‌شود. آن‌ها از گروه‌های قبلی مانند One Direction، Backstreet boys و غیره پیشی گرفته‌اند تا به عنوان موفق‌ترین گروه ظاهر شوند. آن‌ها اغلب به دلیل شکستن و ساخت چندین رکورد جدید با گروه بریتانیایی بیتلز مقایسه می‌شوند. این گروه آلبوم جدیدی به نام proof که گلچینی از سال‌های فعالیت آن‌ها است را در سال ۲۰۲۲ منتشر کرد و آهنگ‌های آن‌ها در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی منتشر شد. آهنگ Run BTS نیز در جهان سروصدای زیادی به راه انداخت.

عکس گروهی از بی تی اس
BTS

اگرچه گروه اخیرا به دلیل عضویت اجباری بزرگ‌ترین عضو گروه، کیم سوکجین که در ارتش کره جنوبی خدمت می‌کند، مدتی را برای رسیدگی به کارهایشان در نظر گرفته است. سایر اعضا موسیقی و آلبوم سولوی خودشان را منتشر خواهند کرد. این گروه به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۵ دوباره به طور کلی دور هم جمع می‌شود.


۲. BLACKPINK

محبوب‌ترین گروه دختر روی کره زمین، BLACKPINK است، اخیرا پس از ۲ سال طولانی وقفه دوباره کامبک دادند. این گروه کی‌پاپ با آهنگ‌های جدیدشان به نام‌های Pink Venom و Shut Down، از آخرین آلبوم استودیویی‌شان Born Pink، در تمام دنیا دوباره معروف شدند. بسیاری از افراد مشهور، از جمله تیلور سویفت، در حال ساختن ویدیوهای Tiktok با این آهنگ دیده شدند. با شکستن چندین رکورد، این چهار دختر تاثیر خود را در صنعت کی‌پاپ ثابت کردند.

گروه بلک پینک
BLACKPINK

۳. BIGBANG

گروه کهنه‌کار و قدیمی کی‌پاپ BIGBANG با صدای بلند دوباره به صنعت موسیقی بازگشته است! پس از ماه‌ها منتظر ماندن طرفداران خود برای چندین سال، گروه با یک تک آهنگ اشک‌آور به نام Still Life بازگشتند. در عرض ۲۴ ساعت پس از انتشار، این گروه فورا در کره جنوبی در صدر جدول قرار گرفت، که تنها میراث گروه پسر و تاثیر آن‌ها بر عموم مردم را ثابت می‌کند.

گروه بیگ بنگ
BIGBANG

۴. NewJeans

گروه دخترانه جدید NewJeans در سال ۲۰۲۲ تحت عنوان Hybe Entertainment شروع به کار کردند و با آهنگ‌های تازه و دلنشین خود به سرعت در جهان معروف شدند. این پنج دختر جوان و بااستعداد تبدیل به بحث فوری در کشور کره‌ی جنوبی شدند و چندین آهنگ آن‌ها مانند Attention و Hype Boy نیز در فضای مجازی منتشر شد.

گروه NEWJeans
NEWJeans

۵. aespa

aespa که در سال ۲۰۲۲ با آهنگ Next Level شروع به کار کردند، آهنگ به یاد ماندنی دیگری به نام Girls را به طرفداران خود هدیه دادند. جذاب‌ترین جنبه‌ی این گروه دخترانه، مفهوم پیچیده‌ی هوش مصنوعی و خط داستانی مداوم است که با هر موزیک ویدیو به تدریج جالب می‌شود.

گروه Aespa
Aespa

۶. NCT Dream

NCT Dream زیر واحدی از گروه NCT است که از ۷ عضو تشکیل شده است. این گروه پسر از ماه می ۲۰۲۰ با انتشار یک آهنگ به نام Hot Sauce شروع به فعالیت کرده است. آن‌ها از آن زمان تاکنون غیرقابل توقف شده‌اند و آلبوم جدیدی به نام Glitch Mode را در سال ۲۰۲۲ منتشر کردند. این گروه همچنین این فرصت را داشتند که آهنگ نمادین Candy از H.O.T را پوشش دهند.

گروه NCTDream
NCTDream

۷. IVE

IVE با انتشار Love Dive به یکی از محبوب‌ترین گروه‌های دخترانه ۲۰۲۱ تبدیل شد که فورا به یک موفقیت تبدیل شد. تک آهنگی که در صدر جدول قرار گرفت در هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی وایرال شد. در سال ۲۰۲۲ نیز آن‌ها به افزایش محبوبیت خود با تک آهنگ اخیر خود After Like ادامه دادند که دوباره مورد علاقه طرفداران قرار گرفت.

گروه IVE
IVE

۸. LE SSERAFIM

Antifragile از LE SSERAFIM به یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌های سال ۲۰۲۲ تبدیل شده است. این گروه همچنان از طریق موسیقی شگفت‌انگیز و گذشته‌ی دشوار خود به رسمیت و محبوبیت دست می‌یابد. مستندی درباره اولین گروه منتشر شده است که به ما نگاه دقیق‌تری نسبت به مبارزات آن‌ها می‌دهد و با بسیاری از طرفداران و غیرهواداران به طور یکسان ارتباط برقرار می‌کند.

گروه LE SSERAFIM
LE SSERAFIM


۹. Tomorrow x Together

TXT باید یکی از محبوب‌ترین گروه‌های پسر نسل چهارم باشد. جذابیت اصلی آن‌ها حس متهورانه سبک و رویکرد متفاوت آن‌ها به موسیقی است که مسیر صنعت کی‌پاپ را کاملا تغییر داد. این گروه همچنان به محبوبیت خود ادامه می‌دهند و آهنگ اخیر آن‌ها Good Boy Gone Bad نیز توجه زیادی را به خود جلب کرد.

گروه TXT
TXT

۱۰. ITZY

ITZY در حال حاضر یکی از امیدوارکننده‌ترین گروه‌های کی‌پاپ است و انتظار می‌رود که مخاطبان بیشتری را جذب کند و راه‌های جدیدی را برای خود و گروه‌های دیگر هموار کند. آن‌ها نه تنها به خاطر موسیقی‌شان، بلکه برای حضور جذابشان در صحنه نیز محبوب هستند. Sneakers، تک آهنگ اصلی آخرین آلبوم آن‌ها، فورا به موفقیت رسید.

گروه ITZY
ITZY

بسیاری از خوانندگان کیپاپ در صنعت کی دراما نیز فعال هستند؛ برای اطلاعات بیشتر خواندن مطلب «خوانندگان Kpop که بازیگر Kdrama هستند» را توصیه می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب