آقای ماسک در آغاز تولید در کارخانه گیگافکتوری تسلا در گرونهاید در سال 2022 شرکت می کند.
آقای ماسک در آغاز تولید در کارخانه گیگافکتوری تسلا در گرونهاید در سال 2022 شرکت می کند.

ایلان ماسک، مستر توییت

میلیاردر فناوری که قبلا با نام ایلان ماسک شناخته می‌شد، دیگر وجود ندارد. حداقل در حال حاضر. زنده باد آقای توییت

ایلان ماسک، میلیارد معروف و سرشناس آمریکایی که در حال حاضر نفر دوم پولدارترین شخص جهان است. اخیراً سایت بسیار بزرگ و معروف توییتر را خریداری کرده است. نام کاربری وی در توییتر ایلان ماسک بود. مالک جدید توییتر، نام خود را در حساب شخصی خود به آقای توییت تغییر داده. اما به نظر می‌رسد برای بازگرداندن آن به نام قبلی خود مشکل دارد.


ایلان ماسک که اخیراً مالک توییتر شده، اقدام به تغییر نام کاربری خود کرده است و با توجه به تغییرات برنامه امکان تغییر نام به نام کاربری اصلی خود را ندارد.
توییت جدید ایلان ماسک در توییتر

آقای ماسک، با انتشار یک ایموجی خنده‌دار روی پلتفرم توییتر نوشت: «نامم را به آقای توییت تغییر دادم. حالا توییتر به من اجازه نمی‌دهد آن را دوباره تغییر دهم». آقای ماسک تاج ثروتمندترین فرد جهان را از زمان خرید بحث برانگیز توییتر در ماه اکتبر از دست داده بود و این کار به سقوط  قیمت سهام تسلا دامن زده است. تغییر نام آنلاین آقای ماسک پس از آن صورت گرفت که این هفته یک وکیل به طور تصادفی او را در دادگاه “آقای توییت” خطاب کرد. این میلیاردر به خاطر یک توییت در سال ۲۰۱۸ محاکمه می‌شود که در آن گفته بود بودجه‌ای را برای خصوصی کردن سازنده خودروهای الکتریکی تامین کرده است.

توییتر از زمانی که آقای ماسک سکان هدایت آن را به دست گرفته است، مجموعه‌ای از قوانین جدید را اجرا کرده است. از جمله محدود کردن تعداد دفعات تغییر نام افراد در این پلتفرم. اظهارنظر آقای ماسک مبنی بر اینکه توییتر به او اجازه نمی‌دهد نام خود را دوباره تغییر دهد. اشاره آشکاری به این قانون است که برای جلوگیری از جعل هویت کاربران طراحی شده است.

(اگر حاشیه‌ها و حقایق زندگی ایلان ماسک، میلیاردر معروف برایتان مهم است؛ مطلب ۱۴ حقیقت در مورد ایلان ماسک که نمی‌دانستید! را مطالعه کنید.)


گالری عکس: ایلان ماسک در طول سال‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب