گران‌ترین عمل‌های زیبایی در هالیوود

گران‌ترین عمل‌های زیبایی در هالیوود

جراحی پلاستیک به یک امر رایج در هالیوود تبدیل شده است. برخی از افراد مشهور اعتراف کردند که جراحی پلاستیک انجام داده اند، در حالی که بسیاری این واقعیت را انکار کردند. در اینجا ما تعدادی از افراد مشهور را که گران ترین تغییرات را انجام داده‌اند، فهرست کرده‌ایم.

به نظر می‌رسد همه در هالیوود جراحی پلاستیک کرده‌اند. در حالی که قبلا یک راز بود، اما امروز همه چیز فرق می‌کند. بسیاری از سلبریتی‌ها این تغییرات چهره را مانند نشان افتخار به تن می‌کنند، اما برخی دیگر همچنان سعی می‌کنند پنهان کاری کنند که گران‌ترین عمل‌های زیبایی را انجام داده‌اند.

بیشتر مردم از طریق جراحی پلاستیک و گران‌ترین عمل‌های زیبایی می‌خواهند تا اعتماد به نفس خود را بهبود بخشند و ظاهری زیبا داشته باشند. این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند. با این حال، افراد مشهور می‌توانند برای به دست آوردن ظاهری بهتر، با توجه به ثروتی که دارند هزینه‌های بیشتری را برای ظاهر خود خرج کنند. در این مطلب از مجله اینترنتی روزساز، گران‌ترین جراحی‌های پلاستیک و عمل‌های زیبایی را باهم مرور می‌کنیم:

دوناتلا ورساچه ۲۵۰۰۰ دلار خرج کرد

دوناتلا ورساچه
دوناتلا ورساچه

او ثروت زیادی دارد در واقع، دارایی خالص او ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. جای تعجب نیست که او حدود ۲۵۰۰۰ دلار برای درمان‌های لیزری، تزریق‌ها و بوتاکس هزینه کرد.

کتی گریفین حدود ۳۰۰۰۰ دلار هزینه کرد

کتی گریفین
کتی گریفین

یک هنرپیشه و کمدین محبوب کتی گریفین است. او ظاهر خود را با صرف ۳۰۰۰۰ دلار برای مواردی مانند صاف کردن دائمی مو، لایه‌برداری شیمیایی و بوتاکس حفظ کرده است.

میکی رورک ۳۶۰۰۰ دلار خرج کرد

میکی رورک
میکی رورک

بوکسور موفق میکی رورک بود که سپس بازیگر شد. او نقش اصلی را در فیلم‌های مختلفی بازی کرده است و این ممکن است به وسواس او برای جراحی پلاستیک، به‌ویژه روی صورتش منجر شود. او در واقع شش عمل لیفت صورت و رینوپلاستی انجام داده است که برای او حدود ۳۶۰۰۰ دلار هزینه داشت.


کیتلین جنر ۵ میلیون دلار خرج کرد

کیتلین جنر
کیتلین جنر

تغییر جنسیت کیتلین جنر از مرد به زن بسیار خبرساز شد. فرآیند تبدیل او حدود ۵ میلیون دلار هزینه داشت. او برای تکمیل ظاهر خود به لیزر موهای زائد، جراحی بینی و بسیاری از عمل‌های دیگر نیاز داشت.

لیل کیم ۱۹۶۲۵ دلار خرج کرد

لیل کیم
لیل کیم

خواننده رپ موفق لیل کیم (کیمبرلی دنیس جونز) است و در دهه ۹۰ و ۲۰۰۰ مشهور بود. وقتی در سال ۲۰۰۸ به زندان رفت، محو شد، اما وقتی بیرون آمد ظاهر جدیدی پیدا کرد. لیپوساکشن، رینوپلاستی، کاشت سینه و درمان‌های روشن کننده پوست او را بسیار عقب انداخته است.

روزان بار ۴۵۰۰۰ دلار خرج کرد

روزان بار
روزان بار

Roseanne Barr یک کمدین موفق است، اما او بیشتر به خاطر کمدی کمدی خود Roseanne شناخته شده است. هنگامی که نمایش طولانی مدت به پایان رسید، او پول زیادی را صرف یک تحول فیزیکی کرد. این شامل جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم و کوچک کردن سینه بود.

تام جونز ۴۶۰۰۰ دلار خرج کرد

تام جونز
تام جونز

خواننده محبوبی تام جونز است که با آهنگ‌هایی مانند “او یک خانم است” و “چه خبر است، پوسیکت” شناخته شده است. پس از پنج دهه سرگرمی، او سعی کرد ظاهر خود را از طریق روش‌های مختلف حفظ کند و تقریباً ۴۶۰۰۰ دلار برای این تغییر هزینه کرد.

کریس جنر یک میلیون دلار خرج کرد

کریس جنر
کریس جنر

رئیس قبیله کارداشیان و جنر کریس جنر است. بیشتر آنها به عشقشان به جراحی زیبایی شهرت دارند. او ظاهر خود را از طریق روش‌ها و جراحی‌های مختلف حفظ کرده است که حدود ۱ میلیون دلار هزینه داشته است. او عمل‌های دندانپزشکی، بوتاکس، رینوپلاستی و جراحی سینه انجام داده است.

دمی مور ۴۰۰۰۰۰ دلار خرج کرد

دمی مور
دمی مور

دِمی مور یک هنرپیشه با استعداد است و در زمان حضور در استریپتیز با ۱۲.۵ میلیون دلار درآمد، پردرآمدترین بازیگر این سریال بود. بسیاری از مردم از دانستن اینکه او برای حفظ ظاهر جوان خود هزینه زیادی برای جراحی پلاستیک کرده است، شوکه نمی‌شوند.

جوآن ریورز ۹۹۰۰۰ دلار خرج کرد

جوآن ریورز
جوآن ریورز

بزرگترین کمدین تمام دوران جوآن ریورز است. این کمدین افسانه‌ای و پیشرو فمینیسم در مورد عمل‌های زیبایی خود محدودیتی نداشت و در مجموع ۳۴۸ عمل داشت.

شارون آزبورن ۱۶۰۰۰۰ دلار خرج کرد

شارون آزبورن
شارون آزبورن

آزی آزبورن با شارون آزبورن ، اسطوره راک ازدواج کرد. سپس، او و خانواده اش در The Osbournes، یک نمایش واقعی بودند. او به مجله Female First گفت که لیفت گردن، لیپوساکشن، لیفت سینه، شکم و ایمپلنت‌های ناقص انجام داده و حدود ۱۶۰۰۰۰ دلار هزینه کرده است!


کیم کارداشیان ۱۶۵۰۰ دلار خرج کرد

کیم کارداشیان
کیم کارداشیان

رسانه‌های اجتماعی او را به یک ستاره تبدیل کرده‌اند و او همیشه در مورد رویه‌هایش باز بوده است. او جراحی زیبایی بینی، بوتاکس و کارهایی روی پوست و لب انجام داده است. به علاوه، او با عمل‌های زیبایی که انجام داده، فوق‌العاده به نظر می‌رسد!

رامر ویلیس ۱۰۰۰۰۰ دلار خرج کرد

رامر ویلیس
رامر ویلیس

پدر و مادر رامر بروس ویلیس و دمی مور هستند. او یک خواننده و بازیگر با استعداد است، اما شایعه شده است که او چند عمل جراحی پلاستیک را از همان جراح مادرش انجام داده است. این شامل بوتاکس، تزریق لب، بازسازی خط فک و جراحی زیبایی بینی بود.

مایکل جکسون یک میلیون دلار خرج کرد

مایکل جکسون
 مایکل جکسون

پادشاه پاپ مایکل جکسون نامیده می‌شود زیرا او بزرگترین نوازنده در جهان است. او مبتلا به ویتیلیگو بود، بنابراین روش‌های روشن‌کننده پوست را برای رفع ناهماهنگی‌ها انتخاب کرد. او همچنین بر روی صورت خود عمل کرده است تا ظاهر خود را به طرز چشمگیری تغییر دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب