تور جهانی آگوست دی

تور جهانی آگوست دی

جزئیات تور جهانی آگوست دی. همه‌ی خبرها را در مورد تور جهانی سولوی شوگا عضو گروه معروف و دوست داشتنی BTS، را در این مطلب بخوانید. از تاریخ‌های برگزاری کنسرت تا کشورهایی که تور در آن‌جا برگزار می‌شود.

شوگا از اعضای گروه BTS، دیشب ساعت ۱۱ به وقت کره‌ی جنوبی به مناسبت روز ولنتاین، لایوی را با آرمی‌ها در برنامه‌ی ویورس به اشتراک گذاشت. شوگا در مورد تور جهانی خود هیچ صحبتی نکرد. در همین زمان اکانت رسمی BigHit Music سورپرایزی را در توییتر آپلود کرد و با خبر تور جهانی سولوی آگوست دی، همه‌ی آرمی‌ها را در شوک فرو برد و شگفت‌زده کرد.

بنر تور جهانی آگوست دی

بنر تور جهانی آگوست دی
آپدیت توییتر بیگ هیت میوزیک _ برگزاری تور آگوست دی


BigHit با اعلام تور سولوی «AGUST D»، راه را برای آخرین بار برای دومین عضو ارشد گروه باز کرد و او را به اولین عضو گروه تبدیل کرد که برای یک تور سولوی جهانی اقدام می‌کند. پست منتشر شده در بالا قاره‌های ایالات متحده و آسیا را بر روی عکس فهرست می‌کند که در آن کشورها کنسرت‌ تور جهانی آگوست دی برگزار می‌شود. با شروع این شاهکار موسیقی از ۲۶ تا ۲۷ آپریل، اولین کنسرت تور در سالن UBS Arena در پارک بلمونت آغاز می‌شود.

پس از آن، تاریخ‌های تور در کشورهای مختلف دیگری دنبال می‌شود. در کشورهای آسیایی، این تور در ۲۶ تا ۲۸ می در نمایشگاه کنفرانس اندونزی در جاکارتا، که با کنسرت‌های بانکوک و سنگاپور نیز دنبال می‌شود، برگزار خواهد شد.

در نهایت، با بازگشت به کره‌ی جنوبی، شوگا شخصیت AGUST D خود را برای آرمی‌های کره‌ای در ورزشگاه سرپوشیده جامسیل در سئول در تاریخ ۲۴ تا ۲۵ ژوئن نشان خواهد داد. تاریخ تور ژاپن هنوز توسط منابع رسمی مشخص نشده است. تاریخ‌های کامل را در انتهای مطلب مطالعه کنید.

تاریخ‌ها و کشورهایی که تور آگوست دی برگزار می‌شود
تاریخ‌های برگزاری تورآگوست دی

شوگا تاکنون دو میکستیپ منتشر کرده است:

  • Agust D 2016
  • D-2 2020

طرفداران امیدوارند که شوگا را در شکوه و عظمت خود در حین اجرای آهنگ اصلی میکستیپ Agust D، یعنی Daechwita، علاوه بر دیگر آهنگ‌های مورد علاقه هر دو میکستیپ، شاهد باشند. اخباری که برای تور جهانی شوگا منتشر شده است باعث شده که آرمی‌ها احساس کنند آلبوم سولوی جدید شوگا در راه است.

در حالی که واضح است که چیزهای بیشتری در انتظار ما آرمی‌ها است و همه در زمان مشخص شده منتشر خواهند شد. از سوی دیگر، نبود کشورهای اروپایی در این لیست، بسیاری از طرفداران را ناامید کرده است. حدس می‌زنیم باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا تحولات جدیدی در این مورد رخ می‌دهد یا خیر، که احتمالا فضا را برای اضافه شدن بیشتر کشورها به تور باز می‌کند.

خلاصه‌ی تاریخ‌ها و کشورهایی که تور آگوست دی برگزار می‌شود:

۱) قاره‌ی آمریکا

  • – ایالت کالیفرنیا، پارک بلومنت: ۲۶ و ۲۷ آپریل (۷ و ۸ اردیبهشت)
  • – ایالت نیوجرسی، نیوآرک: ۲۹ آپریل (۱۰ اردیبهشت)
  • – ایالت ایلینوی، رزمونت: ۳ و ۵ و ۶ می (۱۴ و ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت)
  • – ایالت کالیفرنیا، لس‌آنجلس: ۱۰ و ۱۱ و ۱۴ می (۲۱ و ۲۲ و ۲۵ اردیبهشت)
  • – ایالت کالیفرنیا، اوکلند: ۱۶ و ۱۷ می (۲۷ و ۲۸ اردیبهشت)


۲) قاره‌ی آسیا

  • – اندونزی،جاکارتا: ۲۶ و ۲۸ می (۵ و ۷ خرداد)
  • – تایلند،بانکوک: ۱۰ و ۱۱ ژوئن (۲۰ و ۲۱ خرداد)
  • – مالزی، سنگاپور: ۱۷ و ۱۸ ژوئن (۲۷ و ۲۸ خرداد)
  • – کره، سئول: ۲۴ و ۲۵ ژوئن (۳ و ۴ تیر)

هنوز خبری از تاریخ برگزای کنسرت‌های تور در کشور ژاپن اعلام نشده است.

حالا شما بگید: بعد از شنیدن خبر برگزاری تور شوگا واکنشون چی بود؟ جوری که شوگا سورپرایزمون کرد، کاملا شیک و مجلسی…

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب