معروف‌ترین OSTهای کی‌دراما

معروف‌ترین OSTهای کی‌دراما

اگر به دنبال اسم آهنگ‌های دراماهای کره‌ای هستید و می‌خواهید آن‌ها را گوش دهید، این مطلب را ازدست ندهید. همچنین لیستی از دراماهای محبوب کره‌ای در جهان، در این مطلب برای شما عزیزان ارائه شده است.

OSTهای کی‌دراما به این خوانندگان  فرصتی می‌دهند تا صدای منحصر به فرد خود را در یک آهنگ به نمایش بگذارند. آهنگ «Stay With Me» ساخته چانیول عضو گروه EXO و Punch، تاکنون محبوب‌ترین OSTهای کی‌دراما بوده است. این مطلب از مجله‌ی اینترنتی روزساز، شما را با نام این OSTها و همچنین نام دراماهای معروف آشنا خواهد کرد. (OST مخفف عبارت Original soundtrack می‌باشد).

محبوب‌ترین آهنگ‌ها از خواننده‌های پرطرفدار

۱) نام OST: آهنگ Stay with me

خوانندگان: چانیول عضو گروه EXO و Punch

نام کی‌دراما: گابلین ۲۰۱۶

بدون شک، یکی از محبوب‌ترین OSTهای کی‌دراما، Stay with me است که توسط چانیول عضو گروه EXO و Punch برای سریال گابلین در سال ۲۰۱۶ خوانده شده است. این آهنگ زیبا توسط گروه مستقل کره‌ای Rocoberry با شعر نوشته لی سونگ جو تولید شده است. این آهنگ ترکیبی عالی از ملودی، آواز و شعر است که همچنان مردم را مجذوب خود می‌کند.

معروف‌ترین OSTهای کی‌دراما
آهنگ Stay with me

۲) نام OST: آهنگ Even If I Die, It’s You

خوانندگان: جین و وی عضو گروه BTS

نام کی‌دراما: هوارانگ ۲۰۱۶

Even If I Die, It’s You اولین آهنگ مشترک از جین و وی عضو گروه BTS است. این آهنگ برای کی‌دراما با ژانر تاریخی به نام هوارانگ است که در سال ۲۰۱۶ پخش شد و توسط کارگردان موسیقی درام، اوه جون سونگ تهیه و نوشته شده است.  این OST با صدای زیبای V و Jin، به خوبی شخصیت‌های درام را نشان می‌دهد. کیم تهیونگ با نام هنری وی، عضو گروه BTS، اولین بازیگری خود را در این دراما انجام داده است.

معروف‌ترین OSTهای کی‌دراما
آهنگ Even If I Die, It’s You

۳) نام OST: آهنگ Everytime

خوانندگان: چن عضو گروه EXO و Punch

نام کی‌دراما: نسل خورشید ۲۰۱۶

آهنگ Everytime توسط چن عضو گروه EXO و Punch در سریال محبوب کی‌دراما به نام نسل خورشید خوانده شده است، که زیبایی‌های این دراما را به خوبی نشان می‌دهد. این آهنگ توسط گروه مستقل کره‌ای Rocoberry و کیم جونگ کوک تهیه شده است. صدای چن و Punch به همراه ضربات ارکستری جالب گروه Rocoberry باحال و هوای رمانتیک خود قلب شنوندگان را مجذوب خود می‌کند.

معروف‌ترین OSTهای کی‌دراما
آهنگ Everytime

۴) نام OST: آهنگ Sweet Night

خواننده: وی عضو گروه BTS

نام کی‌دراما: کلاس ایته وان ۲۰۲۰

آهنگ Sweet Night که در کی‌دراما به نام کلاس ایته وان پخش شده است، دومین OST از وی است. این آهنگ به طور کامل به زبان انگلیسی خوانده شده و توسط خود وی نوشته شده است. این آهنگ در مورد عشق و از دست دادن صحبت می‌کند، اما امید به ادامه دادن در زندگی را به مخاطب می‌دهد. این آهنگی است که مانند نامش مثل یک آغوش گرم قبل از رفتن به رختخواب است. (پیشنهاد می‌شود این آهنگ را در هنگام خواب گوش کنید).

معروف‌ترین OSTهای کی‌دراما
آهنگ Sweet Night

۵) نام OST: آهنگ Yours

خواننده: جین عضو گروه BTS

نام کی‌دراما: جیریسان ۲۰۲۱

آهنگ Yours در درامای جیریسان سال ۲۰۲۱ پخش شده است. این اولین OST است که جین برای این سریال بعد از همکاری‌اش با وی در سریال هوارانگ خوانده است. این آهنگ توسط Gaemi و JIDA نوشته شده و توسط جین و Gaemi و Midnight ساخته شده است. صدای آرامش‌بخش جین با ملودی‌هایی که این آهنگ را مسحورکننده می‌کند، به خوبی هماهنگ می‌شود. (همچنین این آهنگ هم برای گوش کردن قبل از خواب بسیار مناسب است).

معروف‌ترین OSTهای کی‌دراما
آهنگ yours

۶) نام OST: آهنگ Rainbow Falling

خواننده: چا اون وو عضو گروه Astro

نام کی‌دراما: آیدی من خوشگل گانگنامه ۲۰۱۸

آهنگ Rainbow Falling توسط چا اون وو عضو گروه Astro برای سریال آیدی من خوشگل گانگنامه خوانده شده است. خواننده همچنین به عنوان بازیگر اصلی این دراما بازی می‌کند. این آهنگ که توسط جئونگ سومین، HowL، پارک گیون چول و Mathi نوشته و ساخته شده است و با صدای شیرین چا اون وو زیباتر شده است. این آهنگ مطمئنا قلب شما را می‌سوزاند.

معروف‌ترین OSTهای کی‌دراما
آهنگ Rainbow Falling

۷) نام OST: آهنگ Christmas Tree

خواننده: وی عضو گروه BTS

نام کی‌دراما: تابستان دوست داشتنی ما ۲۰۲۲

این آهنگ که به عنوان OST برای درامای تابستان دوست داشتنی ما در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. سومین OST کی‌دراما از وی است. این آهنگ در روز کریسمس سال ۲۰۲۱ منتشر شد و به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد. این آهنگ تاکنون رکوردهای زیادی را به دست آورده است. این OST توسط خود وی نوشته و ساخته شده است. در آن راجع به اعتراف عاشقانه‌ای صحبت می‌کند که قلب شما را نیز به لرزه در می‌آورد.

معروف‌ترین OSTهای کی‌دراما
آهنگ Christmas Tree

۸) نام OST: اهنگ With you

خوانندگان: جیمین عضو گروه BTS و ها سونگ وون

نام کی‌دراما: غم‌های ما ۲۰۲۲

در آهنگ With you دوست صمیمی جیمین، ها سونگ وون، یکی از اعضای سابق Wanna One نیز حضور داشته است. جیمین سومین عضو گروه BTS است که این آهنگ کی‌دراما را خوانده است. هم جیمین و هم ها سونگ وون صداهای شیرینی دارند که با حالات آرام درامای غم‌های ما سازگار است. این آهنگ توسط تهیه‌کننده موسیقی محبوب سونگ دونگ وون تولید شده است.

معروف‌ترین OSTهای کی‌دراما
آهنگ With you

سونگ دونگ وون قبلا OST‌هایی را برای دراماهای محبوبی مانند هتل دل لونا، نسل خورشید و گابلین تولید کرده است. برخی از محبوب‌ترین OSTهای کی‌دراما او عبارتند از:

  • Stay With Me از چانیول عضو EXO و Punch
  • آهنگ I miss you از سویو
  • Beautiful از کراش
  • موارد دیگر

همه این آهنگ‌ها سال‌هاست که محبوب بوده‌اند و به عنوان یکی از بهترین OST‌های کی‌دراما در تمام دوران به شمار می‌روند.

اگر به کی‌دراما و سریال‌های کره‌ای علاقه‌مند هستید می‌توانید مطلب کی‌دراما – راهنمای کامل درام‌های کره‌ای را مطالعه فرمایید.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب