زندگی لوکس بچه‌های جکسون

زندگی لوکس بچه‌های مایکل جکسون

مایکل جکسون ستاره موسیقی پاپ که در جهان شناخته شده بود و طرفداران بسیاری از سراسر دنیا داشت، پس از مرگش ثروت زیادی را برای فرزندان خود به ارث گذاشته است. ببینیم فرزندانش با این ارث چه می‌کنند.

زمانی که مایکل جکسون در سال ۲۰۰۹ درگذشت، علیرغم اینکه بدهی هنگفتی به سازمان امور مالیاتی داشت، ثروت زیادی از خود برای فرزندانش به جای گذاشت. بنا بر گزارش‌ها میزان ثروت و دارایی ستاره موسیقی پاپ جهان به مبلغ ۱.۱۲۵ میلیارد دلار بود. پس از مرگ نابهنگام او، ۴۰ درصد از دارایی جکسون به مادرش کاترین رسید، در حالی که ۲۰ درصد از آن به امور خیریه اختصاص یافته است.  و ۴۰ درصد باقیمانده بین بچه‌های مایکل جکسون تقسیم شد که هر کدام دارای ثروت خالص ۱۰۰ میلیون دلاری شدند.

در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی روزساز، بخوانید تا ببینید که بچه‌های مایکل جکسون با ثروت خود را که از ارث پدری دست آورده‌اند چگونه زندگی می‌کنند و پول خود را برای چه چیزی خرج می‌کنند؟

پرینس جکسون
پرینس جکسون

پرینس جکسون: ثروت خالص ۱۰۰ میلیون دلار

مایکل جوزف جکسون جونیور معروف به پرینس، بزرگترین فرزند از بچه‌های مایکل جکسون است. با این حال، این جوان ۲۵ با فعالیت‌هایی که انجام می‌دهد، مسیر خود را برای موفقیت ایجاد کرده است.

پرینس با خواهرش پاریس
پرینس با خواهرش پاریس

پرینس در ابتدا سعی کرد با شروع حرفه‌ای در صنعت موسیقی و سرگرمی، راه پدرش را دنبال کند. در سال ۲۰۱۳، او به عنوان خبرنگار مهمان در Entertainment Tonight کار کرد و در اواخر همان سال، اولین بازیگری خود را با یک نقش کوتاه در آخرین قسمت از درام تلویزیونی نوجوانان ۹۰۲۱۰ انجام داد.

اما طی مشاجره‌ای با سازندگان این سریال از بازیگری و دنیای سرگرمی (شوبیزنس) خداحافظی کرد و گفت در این زمینه از پدر خود ژنی دریافت نکرده است.

پرینس جکسون با علایق بشردوستانه

با این حال، پرینس علاقه‌مندی‌های مشترک با پدرش در فعالیت‌های عام‌المنفعه و خیریه دارد. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه Loyola Marymount در رشته مدیریت بازرگانی، یک سازمان خیریه به نام Heal Los Angeles Foundation را تأسیس کرد.

این سازمان با هدف مبارزه با گرسنگی، بی‌خانمانی و سوء استفاده از کودکان، سفیران برجسته متعددی از جمله عمه پرینس، لاتویا جکسون دارد.

پرینس جکسون و تلاش‌های کارآفرینی

پسر ارشد MJ در سال ۲۰۱۶ با تأسیس شرکت تولید رسانه‌ای خود، با نام مناسب King’s Son Productions، جنبه کارآفرینی خود را به نمایش گذاشت. تا به امروز، این شرکت سه موزیک ویدیو ایجاد کرده است: Hold On، Automatic و Rhythm of the World که پرینس به عنوان تهیه کننده در هر کدام اعتبار دارد.

با این حال، به نظر می‌رسد که پرینس این پروژه خاص را متوقف کرده است. این شرکت چندین سال است که کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود را به روز نکرده یا پروژه جدیدی منتشر نکرده است.

پرینس جکسون و ارج نهادن به میراث پدرش

به افتخار چهلمین سالگرد موفقیت مایکل جکسون، پرینس مصاحبه‌ای در برنامه گفتگوی بریتانیایی صبح بخیر بریتانیا در اکتبر ۲۰۲۲ انجام داد. پرینس در حالی که در مورد پدر فقیدش صحبت می‌کرد، گفت: “در حال حاضر، من سنگینی باری که پدرم بر دوشم گذاشته است را درک می‌کنم. وقتی بزرگ می‌شوم، در مورد تاریخچه او بیشتر می‌آموزم. تأثیر او بسیار عمیق‌تر از آن است که بتوانم به طور کامل درک کنم.”

اگرچه پرینس تمایل دارد از کانون توجه دوری کند، اما پرینس به وضوح تأثیر ماندگاری بر بینندگان گذاشت و آنها او را “خوب” و “مثبت” توصیف کردند.

عمارت کالیفرنیایی پرنس جکسون
عمارت کالیفرنیایی پرنس جکسون

عمارت کالیفرنیایی پرنس جکسون

پرینس در مزرعه نورلند با پدر،خواهر و برادرش بزرگ شد. او اکنون در یک عمارت شیک در منطقه Rancho Palos Verdes در کالیفرنیا زندگی می‌کند. بر اساس گزارش Variety، تخمین زده می‌شود که این ملک برای او ۲.۲ میلیون دلار هزینه داشته باشد.


پرینس جکسون، عاشق موتور سیکلت

به نظر می‌رسد که پسر بزرگ پادشاه پاپ نیز از علاقه‌مندان به موتور سیکلت است و مرتباً چرخ‌های خود را به فالوورهای اینستاگرام خود نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد موتور سیکلت مورد علاقه پرینس یک هارلی دیویدسون Low Rider S باشد و طبق وب سایت هارلی دیویدسون، قیمت اولیه آخرین مدل آن بیش از ۱۷۰۰۰ دلار است.

پرینس همچنین از حساب اینستاگرام خود برای برجسته کردن فعالیت‌های خیریه خود و همچنین برای به اشتراک گذاشتن عکس‌های مختلف از سگ‌های خانگی محبوب خود استفاده می‌کند.

پرینس جکسون، جهانگرد

در حالی که پرینس در مقایسه با بسیاری از افراد مشهور نسبت افشای جزئیات زندگی خصوصی خود محتاط است، او گاهی اوقات از طریق حساب اینستاگرام خود به طرفدارانش اطلاعاتی جزئی درباره سبک زندگی خود می‌دهد. در سال ۲۰۲۱، او پنج سالگی دوستی خود با دوست دخترش مولی شیرمانگ را جشن گرفت. او در یک پست جذاب در شبکه‌های اجتماعی نوشت: “پنج سال با هم بودن، سفرهای زیاد، لبخندها، غذاها، دسرها و انواع ماجراجویی در این بین.”

این زوج جوان با هم به سرتاسر جهان سفر کرده‌اند و پرینس عکس‌هایی از آنها را در نیویورک، لاس وگاس، هند و ژاپن در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

پاریس جکسون
پاریس جکسون

پاریس جکسون ثروت خالص ۱۰۰ میلیون دلار

پاریس مایکل کاترین جکسون فرزند وسط ام جی و یکی دیگر از بچه‌های مایکل جکسون است. مادر این مدل، بازیگر و نوازنده ۲۴ ساله، دِبی رو است که مادر پرینس جکسون نیز هست.

پاریس جکسون و هجوم صنعت به مد

پاریس حرفه‌ای موفق در صنعت مد و فشن دارد و با IMG Models قرارداد دارد. او روی جلد مجلاتی مانند ووگ و رولینگ استون ظاهر شده است و در کمپین‌های برند لباس گپ شرکت داشته است.

پاریس جکسون و فعالیت موزیکال

پاریس همچنین به دنبال راه پدرش، یک موسیقی‌دان است. او با دوست پسر سابقش گابریل گلن، گروه ساند فلاورز را تشکیل داد و این دو برای اولین بار کنسرتی را در سال ۲۰۱۸ اجرا کردند.

پاریس از آن زمان به صورت انفرادی کار کرده است. اولین آلبوم او Wilted در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و بازخوردهای مثبتی دریافت کرد. عناوین نمادین موسیقی رولینگ استون و NME به آلبوم ۱۱ آهنگی به ترتیب ۳.۵/۵ و ۳/۵ ستاره دادند و منتقدان اشاره کردند که او “صدای موسیقی دلپذیری” دارد.

پاریس جکسون، ملکه بعدی پاپ؟

پاریس همچنان به عنوان یک نوازنده مورد احترام به فعالیت خود ادامه داده است. در فوریه ۲۰۲۲، او EP جایگزین سه آهنگ خود را با نام The Lost منتشر کرد. به دنبال آن از پاتریک درونی، نوازنده، در تور ایالات متحده مارس گذشته حمایت کرد و در ماه مِی گذشته، در جشنواره Boston Calling نوازندگی کرد.

پاریس جکسون و یک مسیر جدید

اکنون پاریس با انتشار سرود Just You الهام گرفته از گرانج، موسیقی خود را به مسیری کاملاً جدید می‌برد. او در حین بحث درباره آخرین تک آهنگ خود که اکتبر گذشته منتشر شد، گفت: “من همیشه به ساختن موسیقی این چنینی علاقه داشتم.” او همچنین از آلبوم جدید و یک تور برای امسال خبر داده است.

پاریس جکسون، در پرده سینما

پاریس چندبار استعداد خود را در بازیگری نشان داده است. او در سال ۲۰۱۸ در گرینگو در کنار ستاره‌های هالیوود شارلیز ترون و جوئل ادگرتون ظاهر شد و همچنین در سال ۲۰۲۱ در The Space Between با کلسی گرامر هم‌بازی بود.

این فقط صفحه نمایش بزرگ سینما نیست که پاریس جسارت حضور در آن را داشته است. او در سال ۲۰۱۹ در سریال Scream از VH1 ظاهر شد و در سال ۲۰۲۱ نقش کلیدی در American Horror Stories، اسپین آف American Horror Story ایفا کرد. پاریس فاش کرد که پدرخوانده معروفش، مکالی کالکین، که در گروه بازیگران داستان ترسناک آمریکایی نیز حضور دارد، به او کمک کرد تا برای تست بازیگری بزرگ خود آماده شود.

پاریس جکسون، سفیر برند
پاریس جکسون، سفیر برند

پاریس جکسون، سفیر برند

ظاهراً برندها نیز مشتاق همکاری با این ستاره در حال ظهور هستند. پاریس در آوریل ۲۰۲۲، علاوه بر کمپین‌های پیشرو برای استلا مک کارتنی و کالوین کلاین، به عنوان سفیر برند شرکت آرایشی محبوب وگان KVD Beauty معرفی شد. او چهره تبلیغاتی برای محصول جدید، خط مداد تاتو است.

او در مورد اولین همکاری خود با برند زیبایی گفت: “به عنوان یک هنرمند، من بلافاصله به KVD Beauty به دلیل تعهد آنها به هنر و بیان خود جذب شدم، که هر دو بخش بزرگی از هویت شخصی من هستند.”

خانه جدید پاریس جکسون
خانه جدید پاریس جکسون

پاریس جکسون و عمارت کوهستانی

پاریس با ثروت خود، پدهای واقعاً چشمگیری به دست آورده است. در سال ۲۰۱۷، او یک خانه در کالیفرنیا به قیمت ۲ میلیون دلار خرید. عمارت «هیپی» که ظاهراً طراحی سازگار با محیط زیست دارد، در منطقه Topanga Canyon قرار دارد و گفته می‌شود که مناظر خیره کننده‌ای از کوه‌های سانتا مونیکا ارائه می‌دهد.

پاریس که به وضوح در گلدن استیت زندگی می‌کرد، اخیرا عمارت Topanga Canyon خود را فروخت و به خانه‌ای ۳.۸ میلیون دلاری با مناظر خیره کننده از تپه‌های هالیوود و نزدیک به ۳۰۰۰ فوت مربع فضای زندگی نقل مکان کرد. عمارتی با یک استخر شنا، استودیوی هنری و دو حمام کامل. این اقامتگاه ناهموار و در عین حال مجلل قبلا متعلق به راک هادسون و اخیراً کیبوردیست Maroon 5 بود.

پاریس جکسون، علاقمند به ماشین

پاریس اغلب در اطراف لس آنجلس در حال رانندگی با یک جیپ رانگلر که حدود ۶۷۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد، دیده شده است.

پاریس جکسون و وسواس جوهر

پاریس از طرفداران پر و پا قرص خالکوبی است، به طوری که بیش از ۵۰ تاتو دارد. می‌توان تصور کرد که تمایل او به جوهر در طول سال‌ها هزینه زیادی برای او داشته باشد. مجموعه خالکوبی‌های او شامل یک عقاب روی مچ پا و یک گرگ روی ساعد او است. او همچنین ادای احترام زیادی به پدر فقیدش نوشته است، از جمله آثار هنری از آلبوم های نمادین Bad و Dangerous.


 

بیگی در کنار برادر بزرگش پرینس جکسون
بیگی در کنار برادر بزرگش پرینس جکسون

بیگی جکسون ثروت خالص ۱۰۰ میلیون دلار

شاهزاده مایکل جکسون دوم که قبلا با نام مستعار “پِتو” شناخته می‌شد، کوچکترین فرزند از بچه‌های مایکل جکسون است. این جوان ۲۰ ساله که در سال ۲۰۰۲ از طریق یک جانشین ناشناس به دنیا آمد، اکنون با نام مستعار “بیگی” شناخته می‌شود.

بیگی برخلاف خواهر و برادرهای بزرگترش ترجیح می‌دهد از کانون توجه دور بماند. او زندگی نسبتاً خصوصی دارد و به نظر می‌رسد هیچ حضور شخصی در رسانه‌های اجتماعی ندارد.

با این حال، بیگی علاقه خود را به فیلم و کارگردانی به عنوان یک مسیر شغلی بالقوه ابراز کرده است. او پیش از این گفته بود: من اهل آواز خواندن و رقصیدن نیستم، وقتی بزرگ شدم دوست دارم کارگردان شوم.

او به همراه برادرش پرینس یک کانال یوتیوب را اداره می‌کند. کانال آنها به نام خانواده فیلم، بیش از ۴۸۰۰۰ مشترک دارد. برادران جکسون تعدادی فیلم از جمله Birds of Prey و Sonic the Hedgehog را از طریق حساب کاربری خود بررسی کرده‌اند. از آخرین باری که آنها نظری را به اشتراک گذاشتند مدتی می‌گذرد، آخرین بارگذاری آنها در مارس ۲۰۲۰ بود.

بیگی جکسون، فعال آب و هوا

بیگی گوشه‌نشین، با حضور بسیار کم در انظار عمومی در نوامبر ۲۰۲۱ طرفدارانش را خوشحال کرد، زمانی که او مصاحبه‌ای با دوربین برای افزایش آگاهی در مورد تغییرات آب و هوا انجام داد. پدر فقید او نیز به این مورد علاقه داشت و در سال ۱۹۹۵ در آهنگ زمین، در مورد آن آواز خواند.

بیگی با حضور در برنامه گفتگوی بریتانیایی صبح بخیر بریتانیا، درباره موضوع تغییرات آب و هوایی گفت: “من فکر می‌کنم مهم است که همه در مورد آن بدانیم. ما کارهایی برای انجام داریم، اما نسل ما می‌داند که چقدر مهم است.”

عمارت کالاباساس
عمارت کالاباساس

بیگی جکسون، عمارت کالاباساس

در ۱۸ سالگی در سال ۲۰۲۰، بیگی یک عمارت ۲.۶ میلیون دلاری در منطقه کالاباساس کالیفرنیا خریداری کرد. این ملک دارای شش اتاق خواب، هفت حمام، و یک دسته جای پارک است.

کالاباساس خانه برخی از بزرگترین ستاره‌های جهان مانند کانیه وست، دریک، کارداشیان‌ها و ویل اسمیت است.

بیگی یک ماشین لوکس با برند کادیلاک دارد که این خودروی لوکس به راحتی می‌تواند بیش از ۶۸۰۰۰ دلار فروخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک‌های فالو از سراسر وب